Kampányok & Aktivációk, Tartalomgyártás

10 years of Rézangyal kampány

Kampányok & Aktivációk, Tartalomgyártás

10 years of Rézangyal kampány

10 YEARS OF RÉZANGYAL - Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés


Ügyfél: Rézangyal (Coca-Cola HBC Kft.)

Kategória:

Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés

Dátum: 2018

01

A kihívás – 10 év, 5 íz, végtelen karakter

A Rézangyal márka egy teljesen új stílust hozott a pálinkapiacra, és 10 év alatt a hazai fesztiválok, zenészek és fiatal fogyasztók egyik legnépszerűbb italává vált.

A tizedik évfordulóra egy olyan kampányt terveztünk, ami:

egyszerre ünnepli a márka múltját

vizuálisan reflektál a Rézangyal fesztiválos és zenei világára

és olyan formában születik meg, amit addig senki nem csinált Magyarországon

02

Limitált széria – nincs két egyforma palack

A kampány központi eleme egy öt ízből álló limitált széria volt, amit a love, beat, rock, festival és friendship fantázianevekkel láttunk el – mindegyik egy-egy ikonikus Rézangyal karaktertípus.

A csomagolás nemcsak designban volt erős:

Magyarországon először használtunk randomgenerált mintázatokat nyomdai szoftverrel

Fluoreszkáló festéket alkalmaztunk, amit UV alatt is élmény volt nézni

✅ Így több ezer egyedi palack került forgalomba – nem volt két egyforma

A design nemzetközi szinten is elismerést kapott:

🏆 Packaging of the World

🏆 World Brand Design

👉 Ha a csomagolásdesign részletei is érdekelnek, kattints ide.

03

Kampánystruktúra – többcsatornás, többhullámos

🚀 Digitális kampány

A palackok grafikai elemeiből egy átfogó digitális kommunikációs kampány készült:

• animációs videók (általános + ízesített változatok)

• statikus és mozgó vizuálok

• fizetett social & GDN kampány awareness–consideration–transaction struktúrában

🎤 PR és influenszer aktiváció

A legnagyobb hazai zenekarok backstage-be perszonalizált palackokat küldtünk, amiken egyedi, csak az adott előadóra vonatkozó üzenetek, szlengek szerepeltek.

A reakciók?

• Boldog zenekarok

• Közös képek

• Organikus posztok

• Organikusan nőtt elérés

🎪 Fesztivál jelenlét

A Rézangyal a legnagyobb nyári fesztiválok (Sziget, VOLT, Balaton Sound stb.) főtámogatójaként:

• 6 konténeres saját helyszínnel (VIP terasz + bár)

• Street food truck típusú pultokkal

• Minden részlet (dekoráció, pultgrafika, karszalag, stb.) a mi munkánk volt

04

Eredmény – látvány, élmény, elérés

• 🔥 Több ezer egyedi palack

• 🎯 Milliós elérés a fizetett és organikus csatornákon

• 📸 Social tartalomgyártás zenekarokkal, influenszerekkel

• 🏆 Díjnyertes design és termékinnováció

• 🧠 A márka új szintre emelte a prémium pálinka percepcióját a fiatal célcsoportnál

Ez volt az a kampány, ahol a limitált kiadás találkozott a vizuális bátorsággal, a fesztiválhangulat a prémium kategóriával, és ahol a Rézangyal megmutatta:

10 év csak a kezdet volt.

10 YEARS OF RÉZANGYAL - Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés


Ügyfél: Rézangyal (Coca-Cola HBC Kft.)

Kategória:

Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés

Dátum: 2018

01

A kihívás – 10 év, 5 íz, végtelen karakter

A Rézangyal márka egy teljesen új stílust hozott a pálinkapiacra, és 10 év alatt a hazai fesztiválok, zenészek és fiatal fogyasztók egyik legnépszerűbb italává vált.

A tizedik évfordulóra egy olyan kampányt terveztünk, ami:

egyszerre ünnepli a márka múltját

vizuálisan reflektál a Rézangyal fesztiválos és zenei világára

és olyan formában születik meg, amit addig senki nem csinált Magyarországon

02

Limitált széria – nincs két egyforma palack

A kampány központi eleme egy öt ízből álló limitált széria volt, amit a love, beat, rock, festival és friendship fantázianevekkel láttunk el – mindegyik egy-egy ikonikus Rézangyal karaktertípus.

A csomagolás nemcsak designban volt erős:

Magyarországon először használtunk randomgenerált mintázatokat nyomdai szoftverrel

Fluoreszkáló festéket alkalmaztunk, amit UV alatt is élmény volt nézni

✅ Így több ezer egyedi palack került forgalomba – nem volt két egyforma

A design nemzetközi szinten is elismerést kapott:

🏆 Packaging of the World

🏆 World Brand Design

👉 Ha a csomagolásdesign részletei is érdekelnek, kattints ide.

03

Kampánystruktúra – többcsatornás, többhullámos

🚀 Digitális kampány

A palackok grafikai elemeiből egy átfogó digitális kommunikációs kampány készült:

• animációs videók (általános + ízesített változatok)

• statikus és mozgó vizuálok

• fizetett social & GDN kampány awareness–consideration–transaction struktúrában

🎤 PR és influenszer aktiváció

A legnagyobb hazai zenekarok backstage-be perszonalizált palackokat küldtünk, amiken egyedi, csak az adott előadóra vonatkozó üzenetek, szlengek szerepeltek.

A reakciók?

• Boldog zenekarok

• Közös képek

• Organikus posztok

• Organikusan nőtt elérés

🎪 Fesztivál jelenlét

A Rézangyal a legnagyobb nyári fesztiválok (Sziget, VOLT, Balaton Sound stb.) főtámogatójaként:

• 6 konténeres saját helyszínnel (VIP terasz + bár)

• Street food truck típusú pultokkal

• Minden részlet (dekoráció, pultgrafika, karszalag, stb.) a mi munkánk volt

04

Eredmény – látvány, élmény, elérés

• 🔥 Több ezer egyedi palack

• 🎯 Milliós elérés a fizetett és organikus csatornákon

• 📸 Social tartalomgyártás zenekarokkal, influenszerekkel

• 🏆 Díjnyertes design és termékinnováció

• 🧠 A márka új szintre emelte a prémium pálinka percepcióját a fiatal célcsoportnál

Ez volt az a kampány, ahol a limitált kiadás találkozott a vizuális bátorsággal, a fesztiválhangulat a prémium kategóriával, és ahol a Rézangyal megmutatta:

10 év csak a kezdet volt.

10 YEARS OF RÉZANGYAL - Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés


Ügyfél: Rézangyal (Coca-Cola HBC Kft.)

Kategória:

Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés

Dátum: 2018

01

A kihívás – 10 év, 5 íz, végtelen karakter

A Rézangyal márka egy teljesen új stílust hozott a pálinkapiacra, és 10 év alatt a hazai fesztiválok, zenészek és fiatal fogyasztók egyik legnépszerűbb italává vált.

A tizedik évfordulóra egy olyan kampányt terveztünk, ami:

egyszerre ünnepli a márka múltját

vizuálisan reflektál a Rézangyal fesztiválos és zenei világára

és olyan formában születik meg, amit addig senki nem csinált Magyarországon

02

Limitált széria – nincs két egyforma palack

A kampány központi eleme egy öt ízből álló limitált széria volt, amit a love, beat, rock, festival és friendship fantázianevekkel láttunk el – mindegyik egy-egy ikonikus Rézangyal karaktertípus.

A csomagolás nemcsak designban volt erős:

Magyarországon először használtunk randomgenerált mintázatokat nyomdai szoftverrel

Fluoreszkáló festéket alkalmaztunk, amit UV alatt is élmény volt nézni

✅ Így több ezer egyedi palack került forgalomba – nem volt két egyforma

A design nemzetközi szinten is elismerést kapott:

🏆 Packaging of the World

🏆 World Brand Design

👉 Ha a csomagolásdesign részletei is érdekelnek, kattints ide.

03

Kampánystruktúra – többcsatornás, többhullámos

🚀 Digitális kampány

A palackok grafikai elemeiből egy átfogó digitális kommunikációs kampány készült:

• animációs videók (általános + ízesített változatok)

• statikus és mozgó vizuálok

• fizetett social & GDN kampány awareness–consideration–transaction struktúrában

🎤 PR és influenszer aktiváció

A legnagyobb hazai zenekarok backstage-be perszonalizált palackokat küldtünk, amiken egyedi, csak az adott előadóra vonatkozó üzenetek, szlengek szerepeltek.

A reakciók?

• Boldog zenekarok

• Közös képek

• Organikus posztok

• Organikusan nőtt elérés

🎪 Fesztivál jelenlét

A Rézangyal a legnagyobb nyári fesztiválok (Sziget, VOLT, Balaton Sound stb.) főtámogatójaként:

• 6 konténeres saját helyszínnel (VIP terasz + bár)

• Street food truck típusú pultokkal

• Minden részlet (dekoráció, pultgrafika, karszalag, stb.) a mi munkánk volt

04

Eredmény – látvány, élmény, elérés

• 🔥 Több ezer egyedi palack

• 🎯 Milliós elérés a fizetett és organikus csatornákon

• 📸 Social tartalomgyártás zenekarokkal, influenszerekkel

• 🏆 Díjnyertes design és termékinnováció

• 🧠 A márka új szintre emelte a prémium pálinka percepcióját a fiatal célcsoportnál

Ez volt az a kampány, ahol a limitált kiadás találkozott a vizuális bátorsággal, a fesztiválhangulat a prémium kategóriával, és ahol a Rézangyal megmutatta:

10 év csak a kezdet volt.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Te is olyan kampányt szeretnél, ami mer ünnepelni – stílusosan, hangosan, egyedien?

Keress minket, mert tudjuk, hogyan lehet egy évfordulóból közösségi élmény, egy limitált kiadásból statement, és egy kampányból márkatörténeti mérföldkő.

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

Design & Vizuális tartalom

10 years of Rézangyal

Design & Vizuális tartalom

10 years of Rézangyal

Design & Vizuális tartalom

10 years of Rézangyal

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!