10 years of Rézangyal – kampány

Kategória:

AnimációArculattervezésCsomagolástervezésFotózásKampányKampánykoncepcióPRPromócióReklámfilmRendezvényStratégiaWeboldalkészítés

Dátum:

2018

Háttérinformációk

10 years of Rézangyal

Rézangyal alapítói, 2005-ben indították vállalkozásukat, hogy olyan prémium minőségű pálinkával lépjenek piacra, ami egyszerre állja meg a helyét itthon és külföldön egyaránt. Céljuk a klasszikus, nagyapáink italának tartott pálinka arculatváltása volt, ezért a minőség mellett a designra és a fiatalokat célzó kommunikációra is nagy hangsúlyt fektettek.

A márka 10. születésnapjának apropójául egy olyan limitált széria létrehozása és egy aköré felépített kampány megvalósítása volt feladatunk, amely színes, intenzív és tükrözi a Rézangyal azon elmúlt éveit, ami a legnagyobb magyar fesztiválok főtámogatójaként, illetve számos hazai zenész – zenekar szponzoraként telt.

A születésnapra az elmúlt tíz év öt legkedveltebb íze számára extravagáns, látványos külsőt álmodtunk meg, ahol a fantázianevek az ízekhez és a márka kedvenc témáihoz igazodnak: a lovebeatrockfestival és friendship. A limitált kollekció címkéi hazánkban elsőként randomgeneráló nyomdai szoftverrel és fluoreszkáló festék használatával készültek, így bátran kimondhattuk, hogy nincs két ugyan olyan palack a piacon.

HA A KÜLÖNLEGES, TÖBBSZÖRÖSEN DÍJNYERTES CSOMAGOLÁS  TERVEZÉSI ÉS MEGVALÓSULÁSI FOLYAMATA IS ÉRDEKEL:

KATTINTS IDE

Projektleírás

A márka hazai zenekarok és fesztiválok főtámogatójaként nagy hangsúlyt fektetett az elsősorban 18-25 éves korosztály megcélzására. A célcsoportból és az igényekből fakadóan egy igen intenzív, sok és erős impulzussal operáló kampányt álmodtunk meg számukra, amelyet több csatornán és időben is futtattunk az alábbiak szerint:

Rendezvények

A legnagyobb fesztiválokon a Rézangyal saját egységként a nagyszínpadok közvetlen közelében jelentős méretű, 6 vagy 4 konténerből álló helyszínnel, pulttal és VIP terasszal, több kisebb „streetfodd truck” jellegű egységgel operált, valamint értékesítési pontok tekintetében lényegében az összes pultban jelen volt. A saját egységek legtöbb elemét – a karszalagtól a konténer dekorációig – mi terveztük, illetve látványos plakátokkal készültünk az egyéb egységek számára.

PR kommunikáció

Nem csak a fesztiválok, a kampányunk is hangos volt!

A 10 éves születésnap alkalmából a legtöbb fesztivál és zenei helyszín backstage-ébe perszonalizált pálinkát készítettünk be a zenekarok számára. Sok esetben a személyes kapocs, a közeli, vagy csak közvetett ismerettség segített minket abban, hogy a perszonalizálást akár valóban személyes üzenetekké formáljuk, reagálva a zenekarok, vagy egyének szava járására, az általuk használt szlengre stb. ezáltal még erősebb hatást elérve.

A zenekarok örömmel fogadták a perszonalizált ajándékot és a legtöbben közös képet is készítettek a palackkal. Ez kikerült a social media csatornájukra és a többit már ismerjük… 🙂

Digitális kampány

 A palackok designjából, a patternek grafikai elemeit kiemelve egy, a teljes kampányt felölelő általános és három, a fő ízeket kiemelő animációs videot készítettünk, valamint statikus mutációkat is készítettünk a legkülönbözőbb digitális felületekre.

Ezen elemek használatával egy klasszikus, awareness, consideration, transaction struktúrájú paid digitális kampányt indítottunk, valamint a márka saját, organikus kommunikációs csatornáit is aktivizáltuk.

ROCK

Feketecseresznye

LOVE

Mézes Ágyas Meggy

BEATS

Barrique Szilva