Kampányok & Aktivációk, Tartalomgyártás

10 years of Rézangyal kampány

Kampányok & Aktivációk, Tartalomgyártás

10 years of Rézangyal kampány

10 YEARS OF RÉZANGYAL - Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés


Ügyfél: Rézangyal (Coca-Cola HBC Kft.)

Kategória:

Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés

Dátum: 2018

01

A kihívás – 10 év, 5 íz, végtelen karakter

A Rézangyal márka egy teljesen új stílust hozott a pálinkapiacra, és 10 év alatt a hazai fesztiválok, zenészek és fiatal fogyasztók egyik legnépszerűbb italává vált.

A tizedik évfordulóra egy olyan kampányt terveztünk, ami:

egyszerre ünnepli a márka múltját

vizuálisan reflektál a Rézangyal fesztiválos és zenei világára

és olyan formában születik meg, amit addig senki nem csinált Magyarországon

02

Limitált széria – nincs két egyforma palack

A kampány központi eleme egy öt ízből álló limitált széria volt, amit a love, beat, rock, festival és friendship fantázianevekkel láttunk el – mindegyik egy-egy ikonikus Rézangyal karaktertípus.

A csomagolás nemcsak designban volt erős:

Magyarországon először használtunk randomgenerált mintázatokat nyomdai szoftverrel

Fluoreszkáló festéket alkalmaztunk, amit UV alatt is élmény volt nézni

✅ Így több ezer egyedi palack került forgalomba – nem volt két egyforma

A design nemzetközi szinten is elismerést kapott:

🏆 Packaging of the World

🏆 World Brand Design

👉 Ha a csomagolásdesign részletei is érdekelnek, kattints ide.

03

Kampánystruktúra – többcsatornás, többhullámos

🚀 Digitális kampány

A palackok grafikai elemeiből egy átfogó digitális kommunikációs kampány készült:

• animációs videók (általános + ízesített változatok)

• statikus és mozgó vizuálok

• fizetett social & GDN kampány awareness–consideration–transaction struktúrában

🎤 PR és influenszer aktiváció

A legnagyobb hazai zenekarok backstage-be perszonalizált palackokat küldtünk, amiken egyedi, csak az adott előadóra vonatkozó üzenetek, szlengek szerepeltek.

A reakciók?

• Boldog zenekarok

• Közös képek

• Organikus posztok

• Organikusan nőtt elérés

🎪 Fesztivál jelenlét

A Rézangyal a legnagyobb nyári fesztiválok (Sziget, VOLT, Balaton Sound stb.) főtámogatójaként:

• 6 konténeres saját helyszínnel (VIP terasz + bár)

• Street food truck típusú pultokkal

• Minden részlet (dekoráció, pultgrafika, karszalag, stb.) a mi munkánk volt

04

Eredmény – látvány, élmény, elérés

• 🔥 Több ezer egyedi palack

• 🎯 Milliós elérés a fizetett és organikus csatornákon

• 📸 Social tartalomgyártás zenekarokkal, influenszerekkel

• 🏆 Díjnyertes design és termékinnováció

• 🧠 A márka új szintre emelte a prémium pálinka percepcióját a fiatal célcsoportnál

Ez volt az a kampány, ahol a limitált kiadás találkozott a vizuális bátorsággal, a fesztiválhangulat a prémium kategóriával, és ahol a Rézangyal megmutatta:

10 év csak a kezdet volt.

10 YEARS OF RÉZANGYAL - Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés


Ügyfél: Rézangyal (Coca-Cola HBC Kft.)

Kategória:

Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés

Dátum: 2018

01

A kihívás – 10 év, 5 íz, végtelen karakter

A Rézangyal márka egy teljesen új stílust hozott a pálinkapiacra, és 10 év alatt a hazai fesztiválok, zenészek és fiatal fogyasztók egyik legnépszerűbb italává vált.

A tizedik évfordulóra egy olyan kampányt terveztünk, ami:

egyszerre ünnepli a márka múltját

vizuálisan reflektál a Rézangyal fesztiválos és zenei világára

és olyan formában születik meg, amit addig senki nem csinált Magyarországon

02

Limitált széria – nincs két egyforma palack

A kampány központi eleme egy öt ízből álló limitált széria volt, amit a love, beat, rock, festival és friendship fantázianevekkel láttunk el – mindegyik egy-egy ikonikus Rézangyal karaktertípus.

A csomagolás nemcsak designban volt erős:

Magyarországon először használtunk randomgenerált mintázatokat nyomdai szoftverrel

Fluoreszkáló festéket alkalmaztunk, amit UV alatt is élmény volt nézni

✅ Így több ezer egyedi palack került forgalomba – nem volt két egyforma

A design nemzetközi szinten is elismerést kapott:

🏆 Packaging of the World

🏆 World Brand Design

👉 Ha a csomagolásdesign részletei is érdekelnek, kattints ide.

03

Kampánystruktúra – többcsatornás, többhullámos

🚀 Digitális kampány

A palackok grafikai elemeiből egy átfogó digitális kommunikációs kampány készült:

• animációs videók (általános + ízesített változatok)

• statikus és mozgó vizuálok

• fizetett social & GDN kampány awareness–consideration–transaction struktúrában

🎤 PR és influenszer aktiváció

A legnagyobb hazai zenekarok backstage-be perszonalizált palackokat küldtünk, amiken egyedi, csak az adott előadóra vonatkozó üzenetek, szlengek szerepeltek.

A reakciók?

• Boldog zenekarok

• Közös képek

• Organikus posztok

• Organikusan nőtt elérés

🎪 Fesztivál jelenlét

A Rézangyal a legnagyobb nyári fesztiválok (Sziget, VOLT, Balaton Sound stb.) főtámogatójaként:

• 6 konténeres saját helyszínnel (VIP terasz + bár)

• Street food truck típusú pultokkal

• Minden részlet (dekoráció, pultgrafika, karszalag, stb.) a mi munkánk volt

04

Eredmény – látvány, élmény, elérés

• 🔥 Több ezer egyedi palack

• 🎯 Milliós elérés a fizetett és organikus csatornákon

• 📸 Social tartalomgyártás zenekarokkal, influenszerekkel

• 🏆 Díjnyertes design és termékinnováció

• 🧠 A márka új szintre emelte a prémium pálinka percepcióját a fiatal célcsoportnál

Ez volt az a kampány, ahol a limitált kiadás találkozott a vizuális bátorsággal, a fesztiválhangulat a prémium kategóriával, és ahol a Rézangyal megmutatta:

10 év csak a kezdet volt.

10 YEARS OF RÉZANGYAL - Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés


Ügyfél: Rézangyal (Coca-Cola HBC Kft.)

Kategória:

Animáció • Arculattervezés • Csomagolástervezés • Fotózás • Kampány • Kampánykoncepció • PR • Promóció • Reklámfilm • Rendezvény • Stratégia • Weboldalkészítés

Dátum: 2018

01

A kihívás – 10 év, 5 íz, végtelen karakter

A Rézangyal márka egy teljesen új stílust hozott a pálinkapiacra, és 10 év alatt a hazai fesztiválok, zenészek és fiatal fogyasztók egyik legnépszerűbb italává vált.

A tizedik évfordulóra egy olyan kampányt terveztünk, ami:

egyszerre ünnepli a márka múltját

vizuálisan reflektál a Rézangyal fesztiválos és zenei világára

és olyan formában születik meg, amit addig senki nem csinált Magyarországon

02

Limitált széria – nincs két egyforma palack

A kampány központi eleme egy öt ízből álló limitált széria volt, amit a love, beat, rock, festival és friendship fantázianevekkel láttunk el – mindegyik egy-egy ikonikus Rézangyal karaktertípus.

A csomagolás nemcsak designban volt erős:

Magyarországon először használtunk randomgenerált mintázatokat nyomdai szoftverrel

Fluoreszkáló festéket alkalmaztunk, amit UV alatt is élmény volt nézni

✅ Így több ezer egyedi palack került forgalomba – nem volt két egyforma

A design nemzetközi szinten is elismerést kapott:

🏆 Packaging of the World

🏆 World Brand Design

👉 Ha a csomagolásdesign részletei is érdekelnek, kattints ide.

03

Kampánystruktúra – többcsatornás, többhullámos

🚀 Digitális kampány

A palackok grafikai elemeiből egy átfogó digitális kommunikációs kampány készült:

• animációs videók (általános + ízesített változatok)

• statikus és mozgó vizuálok

• fizetett social & GDN kampány awareness–consideration–transaction struktúrában

🎤 PR és influenszer aktiváció

A legnagyobb hazai zenekarok backstage-be perszonalizált palackokat küldtünk, amiken egyedi, csak az adott előadóra vonatkozó üzenetek, szlengek szerepeltek.

A reakciók?

• Boldog zenekarok

• Közös képek

• Organikus posztok

• Organikusan nőtt elérés

🎪 Fesztivál jelenlét

A Rézangyal a legnagyobb nyári fesztiválok (Sziget, VOLT, Balaton Sound stb.) főtámogatójaként:

• 6 konténeres saját helyszínnel (VIP terasz + bár)

• Street food truck típusú pultokkal

• Minden részlet (dekoráció, pultgrafika, karszalag, stb.) a mi munkánk volt

04

Eredmény – látvány, élmény, elérés

• 🔥 Több ezer egyedi palack

• 🎯 Milliós elérés a fizetett és organikus csatornákon

• 📸 Social tartalomgyártás zenekarokkal, influenszerekkel

• 🏆 Díjnyertes design és termékinnováció

• 🧠 A márka új szintre emelte a prémium pálinka percepcióját a fiatal célcsoportnál

Ez volt az a kampány, ahol a limitált kiadás találkozott a vizuális bátorsággal, a fesztiválhangulat a prémium kategóriával, és ahol a Rézangyal megmutatta:

10 év csak a kezdet volt.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Te is olyan kampányt szeretnél, ami mer ünnepelni – stílusosan, hangosan, egyedien?

Keress minket, mert tudjuk, hogyan lehet egy évfordulóból közösségi élmény, egy limitált kiadásból statement, és egy kampányból márkatörténeti mérföldkő.

Dom Pérignon vineyards from the sky
Dom Pérignon vineyards from the sky
Dom Pérignon vineyards from the sky
Vine leaf
Vine leaf
Vine leaf
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency desktop

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency desktop

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency desktop

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

Design & Vizuális tartalom

10 years of Rézangyal

Design & Vizuális tartalom

10 years of Rézangyal

Design & Vizuális tartalom

10 years of Rézangyal

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!