HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. A projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén kerüljön megalkotásra a Rézangyal márkastratégia megvizsgáltuk a hazai piacot értékesítési csatorna, volumen, ízek, versenytárs jellemzők és sok egyéb tényező mentén. Megvásároltuk a legfőbb versenytársaink palackjait, melyeket fókuszcsoportos kutatások mentén elemeztünk többek közt olyan tényezők mentén, mint a csomagolás, árazás, üzenetek, stb. Utánajártunk a pálinkafogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a rézangyal márkastratégia tervkoncepcióját. Ezek mentén új márkaalapokat, új márkaélményt teremtettünk a Rézangyal prémium kollekciója köré.
MÁRKASTRATÉGIA, ARCULAT, CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
A Rézangyal márkastratégia az olyan átfogó alapszabályoktól kezdve valósult meg, mint a brand manifesto – vagyis a márka DNS-e, amely felülről minden tevékenységét áthat – a márka karakter, márkaígéret, megkülönböztetési pontok és a Reasons to Believe. Egészen az olyan operatívabb jellegű szabályrendszerig bezárólag, mint a logo és színek, tipográfia, valamint hangnem, alayout elrendezések és fotózás-videozás stb. szerepelnek.Mindezek mentén, megalkottuk a márka új, prémium kollekciójának teljes arculatát és a csomagolástervezés során a minden, kutatásból kinyert tényre visszamutató csomagolásokat. A csomagolástervezés során előkészítettük a címke terveket, majd a bekért – közel 60 különböző – mintaelem közül kiválasztottuk a legmegfelelőbb papír, stanc és prég mintákat összevetve azok költségeit és vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket, valamint felügyeltük a nyomdaindulást és részt vettünk a palackozás indításán is.
IMPLEMENTÁLÁS ÉS KAMPÁNY
Feladatunk itt nem állt meg, hiszen a fentiek mentén megvalósult termékek és a guidebook mentén a Rézangyal márkastratégia implementálására is szükség volt. Elkészítettük a termék és image fotókat, 3D látványterveket készítettünk és animáltunk, Key Visualokat fejleszettünk, valamint szlogent és szöveget írtunk, illetve nem utolsósorban irányítottuk a webdesignerek, szövegírók majd a webfejlesztők munkáját.A projekt során irányítottuk a termékbevezetés kommunikációs kampányát , eseményét és az állandó social media kommunikációt is csapatunk végezte. Információs kiadvánnyal segítettük a sales csapatot, valamint feladatunk volt a POS-ek, a POPAI fődíjas horeca kis- és retail nagydisplayek, valamint a kiállítási standok tervezése is.
EREDMÉNY
A prémium kollekció a 2019-es év Q3 szakaszában került bevezetésre, ami HoReCa területen nagyszerű fogadtatással nyitott, illetve 3 SKU már a kereskedelmi láncokban is bevezetésre került.
EMLÍTÉSEK
Packaging of the world
World brand design
Kreatív
Trade Magazin
HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. A projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén kerüljön megalkotásra a Rézangyal márkastratégia megvizsgáltuk a hazai piacot értékesítési csatorna, volumen, ízek, versenytárs jellemzők és sok egyéb tényező mentén. Megvásároltuk a legfőbb versenytársaink palackjait, melyeket fókuszcsoportos kutatások mentén elemeztünk többek közt olyan tényezők mentén, mint a csomagolás, árazás, üzenetek, stb. Utánajártunk a pálinkafogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a rézangyal márkastratégia tervkoncepcióját. Ezek mentén új márkaalapokat, új márkaélményt teremtettünk a Rézangyal prémium kollekciója köré.
MÁRKASTRATÉGIA, ARCULAT, CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
A Rézangyal márkastratégia az olyan átfogó alapszabályoktól kezdve valósult meg, mint a brand manifesto – vagyis a márka DNS-e, amely felülről minden tevékenységét áthat – a márka karakter, márkaígéret, megkülönböztetési pontok és a Reasons to Believe. Egészen az olyan operatívabb jellegű szabályrendszerig bezárólag, mint a logo és színek, tipográfia, valamint hangnem, alayout elrendezések és fotózás-videozás stb. szerepelnek.Mindezek mentén, megalkottuk a márka új, prémium kollekciójának teljes arculatát és a csomagolástervezés során a minden, kutatásból kinyert tényre visszamutató csomagolásokat. A csomagolástervezés során előkészítettük a címke terveket, majd a bekért – közel 60 különböző – mintaelem közül kiválasztottuk a legmegfelelőbb papír, stanc és prég mintákat összevetve azok költségeit és vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket, valamint felügyeltük a nyomdaindulást és részt vettünk a palackozás indításán is.
IMPLEMENTÁLÁS ÉS KAMPÁNY
Feladatunk itt nem állt meg, hiszen a fentiek mentén megvalósult termékek és a guidebook mentén a Rézangyal márkastratégia implementálására is szükség volt. Elkészítettük a termék és image fotókat, 3D látványterveket készítettünk és animáltunk, Key Visualokat fejleszettünk, valamint szlogent és szöveget írtunk, illetve nem utolsósorban irányítottuk a webdesignerek, szövegírók majd a webfejlesztők munkáját.A projekt során irányítottuk a termékbevezetés kommunikációs kampányát , eseményét és az állandó social media kommunikációt is csapatunk végezte. Információs kiadvánnyal segítettük a sales csapatot, valamint feladatunk volt a POS-ek, a POPAI fődíjas horeca kis- és retail nagydisplayek, valamint a kiállítási standok tervezése is.
EREDMÉNY
A prémium kollekció a 2019-es év Q3 szakaszában került bevezetésre, ami HoReCa területen nagyszerű fogadtatással nyitott, illetve 3 SKU már a kereskedelmi láncokban is bevezetésre került.
EMLÍTÉSEK
Packaging of the world
World brand design
Kreatív
Trade Magazin
HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. A projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén kerüljön megalkotásra a Rézangyal márkastratégia megvizsgáltuk a hazai piacot értékesítési csatorna, volumen, ízek, versenytárs jellemzők és sok egyéb tényező mentén. Megvásároltuk a legfőbb versenytársaink palackjait, melyeket fókuszcsoportos kutatások mentén elemeztünk többek közt olyan tényezők mentén, mint a csomagolás, árazás, üzenetek, stb. Utánajártunk a pálinkafogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a rézangyal márkastratégia tervkoncepcióját. Ezek mentén új márkaalapokat, új márkaélményt teremtettünk a Rézangyal prémium kollekciója köré.
MÁRKASTRATÉGIA, ARCULAT, CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
A Rézangyal márkastratégia az olyan átfogó alapszabályoktól kezdve valósult meg, mint a brand manifesto – vagyis a márka DNS-e, amely felülről minden tevékenységét áthat – a márka karakter, márkaígéret, megkülönböztetési pontok és a Reasons to Believe. Egészen az olyan operatívabb jellegű szabályrendszerig bezárólag, mint a logo és színek, tipográfia, valamint hangnem, alayout elrendezések és fotózás-videozás stb. szerepelnek.Mindezek mentén, megalkottuk a márka új, prémium kollekciójának teljes arculatát és a csomagolástervezés során a minden, kutatásból kinyert tényre visszamutató csomagolásokat. A csomagolástervezés során előkészítettük a címke terveket, majd a bekért – közel 60 különböző – mintaelem közül kiválasztottuk a legmegfelelőbb papír, stanc és prég mintákat összevetve azok költségeit és vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket, valamint felügyeltük a nyomdaindulást és részt vettünk a palackozás indításán is.
IMPLEMENTÁLÁS ÉS KAMPÁNY
Feladatunk itt nem állt meg, hiszen a fentiek mentén megvalósult termékek és a guidebook mentén a Rézangyal márkastratégia implementálására is szükség volt. Elkészítettük a termék és image fotókat, 3D látványterveket készítettünk és animáltunk, Key Visualokat fejleszettünk, valamint szlogent és szöveget írtunk, illetve nem utolsósorban irányítottuk a webdesignerek, szövegírók majd a webfejlesztők munkáját.A projekt során irányítottuk a termékbevezetés kommunikációs kampányát , eseményét és az állandó social media kommunikációt is csapatunk végezte. Információs kiadvánnyal segítettük a sales csapatot, valamint feladatunk volt a POS-ek, a POPAI fődíjas horeca kis- és retail nagydisplayek, valamint a kiállítási standok tervezése is.
EREDMÉNY
A prémium kollekció a 2019-es év Q3 szakaszában került bevezetésre, ami HoReCa területen nagyszerű fogadtatással nyitott, illetve 3 SKU már a kereskedelmi láncokban is bevezetésre került.
EMLÍTÉSEK
Packaging of the world
World brand design
Kreatív
Trade Magazin