HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. A projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén kerüljön megalkotásra a Rézangyal márkastratégia megvizsgáltuk a hazai piacot értékesítési csatorna, volumen, ízek, versenytárs jellemzők és sok egyéb tényező mentén. Megvásároltuk a legfőbb versenytársaink palackjait, melyeket fókuszcsoportos kutatások mentén elemeztünk többek közt olyan tényezők mentén, mint a csomagolás, árazás, üzenetek, stb. Utánajártunk a pálinkafogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a rézangyal márkastratégia tervkoncepcióját. Ezek mentén új márkaalapokat, új márkaélményt teremtettünk a Rézangyal prémium kollekciója köré.
MÁRKASTRATÉGIA, ARCULAT, CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
A Rézangyal márkastratégia az olyan átfogó alapszabályoktól kezdve valósult meg, mint a brand manifesto – vagyis a márka DNS-e, amely felülről minden tevékenységét áthat – a márka karakter, márkaígéret, megkülönböztetési pontok és a Reasons to Believe. Egészen az olyan operatívabb jellegű szabályrendszerig bezárólag, mint a logo és színek, tipográfia, valamint hangnem, alayout elrendezések és fotózás-videozás stb. szerepelnek.Mindezek mentén, megalkottuk a márka új, prémium kollekciójának teljes arculatát és a csomagolástervezés során a minden, kutatásból kinyert tényre visszamutató csomagolásokat. A csomagolástervezés során előkészítettük a címke terveket, majd a bekért – közel 60 különböző – mintaelem közül kiválasztottuk a legmegfelelőbb papír, stanc és prég mintákat összevetve azok költségeit és vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket, valamint felügyeltük a nyomdaindulást és részt vettünk a palackozás indításán is.
IMPLEMENTÁLÁS ÉS KAMPÁNY
Feladatunk itt nem állt meg, hiszen a fentiek mentén megvalósult termékek és a guidebook mentén a Rézangyal márkastratégia implementálására is szükség volt. Elkészítettük a termék és image fotókat, 3D látványterveket készítettünk és animáltunk, Key Visualokat fejleszettünk, valamint szlogent és szöveget írtunk, illetve nem utolsósorban irányítottuk a webdesignerek, szövegírók majd a webfejlesztők munkáját.A projekt során irányítottuk a termékbevezetés kommunikációs kampányát , eseményét és az állandó social media kommunikációt is csapatunk végezte. Információs kiadvánnyal segítettük a sales csapatot, valamint feladatunk volt a POS-ek, a POPAI fődíjas horeca kis- és retail nagydisplayek, valamint a kiállítási standok tervezése is.
EREDMÉNY
A prémium kollekció a 2019-es év Q3 szakaszában került bevezetésre, ami HoReCa területen nagyszerű fogadtatással nyitott, illetve 3 SKU már a kereskedelmi láncokban is bevezetésre került.
EMLÍTÉSEK
Kreatív
Trade Magazin
HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. A projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén kerüljön megalkotásra a Rézangyal márkastratégia megvizsgáltuk a hazai piacot értékesítési csatorna, volumen, ízek, versenytárs jellemzők és sok egyéb tényező mentén. Megvásároltuk a legfőbb versenytársaink palackjait, melyeket fókuszcsoportos kutatások mentén elemeztünk többek közt olyan tényezők mentén, mint a csomagolás, árazás, üzenetek, stb. Utánajártunk a pálinkafogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a rézangyal márkastratégia tervkoncepcióját. Ezek mentén új márkaalapokat, új márkaélményt teremtettünk a Rézangyal prémium kollekciója köré.
MÁRKASTRATÉGIA, ARCULAT, CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
A Rézangyal márkastratégia az olyan átfogó alapszabályoktól kezdve valósult meg, mint a brand manifesto – vagyis a márka DNS-e, amely felülről minden tevékenységét áthat – a márka karakter, márkaígéret, megkülönböztetési pontok és a Reasons to Believe. Egészen az olyan operatívabb jellegű szabályrendszerig bezárólag, mint a logo és színek, tipográfia, valamint hangnem, alayout elrendezések és fotózás-videozás stb. szerepelnek.Mindezek mentén, megalkottuk a márka új, prémium kollekciójának teljes arculatát és a csomagolástervezés során a minden, kutatásból kinyert tényre visszamutató csomagolásokat. A csomagolástervezés során előkészítettük a címke terveket, majd a bekért – közel 60 különböző – mintaelem közül kiválasztottuk a legmegfelelőbb papír, stanc és prég mintákat összevetve azok költségeit és vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket, valamint felügyeltük a nyomdaindulást és részt vettünk a palackozás indításán is.
IMPLEMENTÁLÁS ÉS KAMPÁNY
Feladatunk itt nem állt meg, hiszen a fentiek mentén megvalósult termékek és a guidebook mentén a Rézangyal márkastratégia implementálására is szükség volt. Elkészítettük a termék és image fotókat, 3D látványterveket készítettünk és animáltunk, Key Visualokat fejleszettünk, valamint szlogent és szöveget írtunk, illetve nem utolsósorban irányítottuk a webdesignerek, szövegírók majd a webfejlesztők munkáját.A projekt során irányítottuk a termékbevezetés kommunikációs kampányát , eseményét és az állandó social media kommunikációt is csapatunk végezte. Információs kiadvánnyal segítettük a sales csapatot, valamint feladatunk volt a POS-ek, a POPAI fődíjas horeca kis- és retail nagydisplayek, valamint a kiállítási standok tervezése is.
EREDMÉNY
A prémium kollekció a 2019-es év Q3 szakaszában került bevezetésre, ami HoReCa területen nagyszerű fogadtatással nyitott, illetve 3 SKU már a kereskedelmi láncokban is bevezetésre került.
EMLÍTÉSEK
Kreatív
Trade Magazin
HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. A projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén kerüljön megalkotásra a Rézangyal márkastratégia megvizsgáltuk a hazai piacot értékesítési csatorna, volumen, ízek, versenytárs jellemzők és sok egyéb tényező mentén. Megvásároltuk a legfőbb versenytársaink palackjait, melyeket fókuszcsoportos kutatások mentén elemeztünk többek közt olyan tényezők mentén, mint a csomagolás, árazás, üzenetek, stb. Utánajártunk a pálinkafogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a rézangyal márkastratégia tervkoncepcióját. Ezek mentén új márkaalapokat, új márkaélményt teremtettünk a Rézangyal prémium kollekciója köré.
MÁRKASTRATÉGIA, ARCULAT, CSOMAGOLÁSTERVEZÉS
A Rézangyal márkastratégia az olyan átfogó alapszabályoktól kezdve valósult meg, mint a brand manifesto – vagyis a márka DNS-e, amely felülről minden tevékenységét áthat – a márka karakter, márkaígéret, megkülönböztetési pontok és a Reasons to Believe. Egészen az olyan operatívabb jellegű szabályrendszerig bezárólag, mint a logo és színek, tipográfia, valamint hangnem, alayout elrendezések és fotózás-videozás stb. szerepelnek.Mindezek mentén, megalkottuk a márka új, prémium kollekciójának teljes arculatát és a csomagolástervezés során a minden, kutatásból kinyert tényre visszamutató csomagolásokat. A csomagolástervezés során előkészítettük a címke terveket, majd a bekért – közel 60 különböző – mintaelem közül kiválasztottuk a legmegfelelőbb papír, stanc és prég mintákat összevetve azok költségeit és vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket, valamint felügyeltük a nyomdaindulást és részt vettünk a palackozás indításán is.
IMPLEMENTÁLÁS ÉS KAMPÁNY
Feladatunk itt nem állt meg, hiszen a fentiek mentén megvalósult termékek és a guidebook mentén a Rézangyal márkastratégia implementálására is szükség volt. Elkészítettük a termék és image fotókat, 3D látványterveket készítettünk és animáltunk, Key Visualokat fejleszettünk, valamint szlogent és szöveget írtunk, illetve nem utolsósorban irányítottuk a webdesignerek, szövegírók majd a webfejlesztők munkáját.A projekt során irányítottuk a termékbevezetés kommunikációs kampányát , eseményét és az állandó social media kommunikációt is csapatunk végezte. Információs kiadvánnyal segítettük a sales csapatot, valamint feladatunk volt a POS-ek, a POPAI fődíjas horeca kis- és retail nagydisplayek, valamint a kiállítási standok tervezése is.
EREDMÉNY
A prémium kollekció a 2019-es év Q3 szakaszában került bevezetésre, ami HoReCa területen nagyszerű fogadtatással nyitott, illetve 3 SKU már a kereskedelmi láncokban is bevezetésre került.
EMLÍTÉSEK
Kreatív
Trade Magazin























