Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

ALWAYS GO PRO díjnyertes fesztivál promóció



🎯 A kihívás


A cél egy olyan out-of-category fesztiválpromóció létrehozása volt a Rézangyal pálinkamárka számára, amely végre túllép a megszokott “kóstoltatás – rulettkerék – ajándéktárgy” szentháromságon.

A Rézangyal esetében nem csak márkaismertséget, hanem aktív márkaélményt és közösségi megosztást generáló aktivitást volt szükséges tervezni, amely valóban rezonál a fesztiválra látogató fiatal célközönséggel.



💡 A megoldás


Kifejezetten a fesztivál célközönségére szabva alkottuk meg az “Always Go Pro” koncepciót:

• Egy egyedi gyártású Rézangyal selfie-bot palackkal fotóztuk a résztvevőket

• A képekből naponta 3–400 darab került retusálás után a márka közösségi felületeire

• A publikálást minden másnap reggelre időzítettük, így lehetőség nyílt azonnali, targetált social kampányok indítására

• A képeken szereplő arcokat automatikusan remarketing célcsoporttá alakítottuk



📈 Az eredmény


  • 9 fesztivál – 30 promónap – 1,49 millió kontaktus

  • 5226 profi fesztiválfotó

  • 20.000+ fesztivállátogató elérés

  • 14.000+ Facebook aktivitás, 830+ Instagram aktivitás

  • ~1400 aktív brand ambassador generálása

  • Magasan iparági standerdek feletti engagement rate



🎁 Fogyasztásösztönzés


A promóciós időszakban:

  • + 23.000 x Rézangyal pálinka (4cl) fogyott el

  • + 1840 palacknyi értékesítés, 17%-os promo arány

  • A motivációhoz több száz ajándéktárgy került bevonásra:

    • ~400 db baseball sapka

    • ~400 db póló

    • ~600 db bandana



👥 Pultos ösztönzés


A fesztiválokon dolgozó közel 1100 bartender közül 18 db Polaroid kamerát kaptak ösztönzőként – ezekkel saját fotókat készítettek, amikből új posztanyagok születtek.



🧠 Márkaépítés


A selfie-bot koncepció nem csak a márka vizualizálta játékosan, hanem a termékelhelyezés szó szerint legkézenfekvőbb és legdirektebb formájával segítette, hogy a képek szervesen integráldjanak a social kampányokba.

A “This is Hungary, let’s drink pálinka” és “Hello Kajszí!” üzenetek pedig minden felületen konzekvensen építették a márka hangját.



🥇 Elismerések


A kampány szakmai díjakat is nyert, amit a számok mellett a márka reputációjának növekedése is alátámaszt. Ez a projekt benchmark lett a hazai italbrandek fesztiválpromóciói között.

ALWAYS GO PRO díjnyertes fesztivál promóció



🎯 A kihívás


A cél egy olyan out-of-category fesztiválpromóció létrehozása volt a Rézangyal pálinkamárka számára, amely végre túllép a megszokott “kóstoltatás – rulettkerék – ajándéktárgy” szentháromságon.

A Rézangyal esetében nem csak márkaismertséget, hanem aktív márkaélményt és közösségi megosztást generáló aktivitást volt szükséges tervezni, amely valóban rezonál a fesztiválra látogató fiatal célközönséggel.



💡 A megoldás


Kifejezetten a fesztivál célközönségére szabva alkottuk meg az “Always Go Pro” koncepciót:

• Egy egyedi gyártású Rézangyal selfie-bot palackkal fotóztuk a résztvevőket

• A képekből naponta 3–400 darab került retusálás után a márka közösségi felületeire

• A publikálást minden másnap reggelre időzítettük, így lehetőség nyílt azonnali, targetált social kampányok indítására

• A képeken szereplő arcokat automatikusan remarketing célcsoporttá alakítottuk



📈 Az eredmény


  • 9 fesztivál – 30 promónap – 1,49 millió kontaktus

  • 5226 profi fesztiválfotó

  • 20.000+ fesztivállátogató elérés

  • 14.000+ Facebook aktivitás, 830+ Instagram aktivitás

  • ~1400 aktív brand ambassador generálása

  • Magasan iparági standerdek feletti engagement rate



🎁 Fogyasztásösztönzés


A promóciós időszakban:

  • + 23.000 x Rézangyal pálinka (4cl) fogyott el

  • + 1840 palacknyi értékesítés, 17%-os promo arány

  • A motivációhoz több száz ajándéktárgy került bevonásra:

    • ~400 db baseball sapka

    • ~400 db póló

    • ~600 db bandana



👥 Pultos ösztönzés


A fesztiválokon dolgozó közel 1100 bartender közül 18 db Polaroid kamerát kaptak ösztönzőként – ezekkel saját fotókat készítettek, amikből új posztanyagok születtek.



🧠 Márkaépítés


A selfie-bot koncepció nem csak a márka vizualizálta játékosan, hanem a termékelhelyezés szó szerint legkézenfekvőbb és legdirektebb formájával segítette, hogy a képek szervesen integráldjanak a social kampányokba.

A “This is Hungary, let’s drink pálinka” és “Hello Kajszí!” üzenetek pedig minden felületen konzekvensen építették a márka hangját.



🥇 Elismerések


A kampány szakmai díjakat is nyert, amit a számok mellett a márka reputációjának növekedése is alátámaszt. Ez a projekt benchmark lett a hazai italbrandek fesztiválpromóciói között.

ALWAYS GO PRO díjnyertes fesztivál promóció



🎯 A kihívás


A cél egy olyan out-of-category fesztiválpromóció létrehozása volt a Rézangyal pálinkamárka számára, amely végre túllép a megszokott “kóstoltatás – rulettkerék – ajándéktárgy” szentháromságon.

A Rézangyal esetében nem csak márkaismertséget, hanem aktív márkaélményt és közösségi megosztást generáló aktivitást volt szükséges tervezni, amely valóban rezonál a fesztiválra látogató fiatal célközönséggel.



💡 A megoldás


Kifejezetten a fesztivál célközönségére szabva alkottuk meg az “Always Go Pro” koncepciót:

• Egy egyedi gyártású Rézangyal selfie-bot palackkal fotóztuk a résztvevőket

• A képekből naponta 3–400 darab került retusálás után a márka közösségi felületeire

• A publikálást minden másnap reggelre időzítettük, így lehetőség nyílt azonnali, targetált social kampányok indítására

• A képeken szereplő arcokat automatikusan remarketing célcsoporttá alakítottuk



📈 Az eredmény


  • 9 fesztivál – 30 promónap – 1,49 millió kontaktus

  • 5226 profi fesztiválfotó

  • 20.000+ fesztivállátogató elérés

  • 14.000+ Facebook aktivitás, 830+ Instagram aktivitás

  • ~1400 aktív brand ambassador generálása

  • Magasan iparági standerdek feletti engagement rate



🎁 Fogyasztásösztönzés


A promóciós időszakban:

  • + 23.000 x Rézangyal pálinka (4cl) fogyott el

  • + 1840 palacknyi értékesítés, 17%-os promo arány

  • A motivációhoz több száz ajándéktárgy került bevonásra:

    • ~400 db baseball sapka

    • ~400 db póló

    • ~600 db bandana



👥 Pultos ösztönzés


A fesztiválokon dolgozó közel 1100 bartender közül 18 db Polaroid kamerát kaptak ösztönzőként – ezekkel saját fotókat készítettek, amikből új posztanyagok születtek.



🧠 Márkaépítés


A selfie-bot koncepció nem csak a márka vizualizálta játékosan, hanem a termékelhelyezés szó szerint legkézenfekvőbb és legdirektebb formájával segítette, hogy a képek szervesen integráldjanak a social kampányokba.

A “This is Hungary, let’s drink pálinka” és “Hello Kajszí!” üzenetek pedig minden felületen konzekvensen építették a márka hangját.



🥇 Elismerések


A kampány szakmai díjakat is nyert, amit a számok mellett a márka reputációjának növekedése is alátámaszt. Ez a projekt benchmark lett a hazai italbrandek fesztiválpromóciói között.

Iparág

Iparág

Alkohol

Alkohol

Fesztivál

Fesztivál

Te is olyan márkaélményt szeretnél, amit a célközönség valóban szívesen él át, megoszt – és továbbvisz?

Akkor keress minket bátran, mert előremutató gondolkodással, valós insightokból építünk olyan kreatív és hatékony kampányokat, amelyek nemcsak figyelmet szereznek, hanem kapcsolatot teremtenek. A cél: különleges, de működő megoldások – üzleti céllal, emberi élménnyel.

"Életem képe, köszi Rézangyal!! 🙂"

Kálnoky Zsófi

Fesztiválozó

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!