01 A projekt
Me, my selfie and I
A Rézangyallal közösen olyan fesztivál promóció létrehozásán gondolkoztunk, amely túlmutat a kategória aktivitásaira jellemző kóstoltatás – rulettkerék – ajándéktárgy szentháromságon!
Egy Rézangyal palackot selfiebottá varázsolva készítettünk különleges képeket a márkaérték és márkaélmény növelése céljából, majd a napi 3-400 „profilkép gyanús” fotót másnap délre retusálva töltöttük fel a márka social felületeire, hogy rögtön targetált kampányt indíthassunk rá.
A célcsoportra szabott kreatív koncepció és a díjnyertes fesztivál promóció eredményei magukért beszélnek.
Életem képe, köszi Rézangyal!! 🙂
– Kálnoky Zsófi
Továbbvittük,
mondjuk még?
Nézd meg a díjnyertes fesztivál promóció koncepció következő évben megvalósult változatát is, a Tiny World-öt.
Ha hatékony és élményalapú fesztivál promóciót szeretnél, akkor…
…vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megmutathassuk a tényeken alapuló kreativitás erejét!