Design & Vizuális tartalom

Sütemény Jégkrém csomagolás tervezés

Design & Vizuális tartalom

Sütemény Jégkrém csomagolás tervezés

Csomagolás tervezés: Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém


Csomagolás tervezés egy Spar Régiók kincsei márkának

A Bocco d’Oro új termékcsaládja egy teljesen új kategóriát teremtett a hazai jégkrémpiacon: a Sütemény Jégkrémeket. A koncepció alapja, hogy klasszikus magyar sütemények – például a diós zserbó, a rákóczi túrós vagy az őrség zöld aranya – jégkrém formában is elérhetővé váljanak. A csomagolás tervezés során az volt a célunk, hogy a prémium minőségű alapanyagokat és az innovatív termékötletet vizuálisan is kiemeljük, miközben a design széles körben vonzó maradjon, hogy a Spar Régiók kincsei kategóriából segítsük az egy szinttel feljebbi, országosan disztributált márkává és termékcsaláddá válást.


Kutatás-alapú csomagolástervezés és 360° polci láthatóság

A teljes csomagolástervezés mögött alapos usage & attitude kutatás és fókuszcsoportos tesztelés állt. Ez biztosította, hogy minden design-döntés adatvezérelt legyen. A 360°-os grafikai megoldásokkal azt értük el, hogy a termék a legzsúfoltabb fagyasztópolcon is kiemelkedjen, erős impulzushatást keltve. A vizuális koncepcióban a sütemény és jégkrém kettősségét hangsúlyoztuk, hiszen az élmény egyszerre nyalogatható és harapható.


Csomagolás tervezés és kivitelezés a piaci bevezetéshez

A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció csomagolás designja nemcsak esztétikai, hanem üzleti eszköz is. A tervezésnél figyelembe vettük a Spar és Interspar polci környezetét, a fogyasztói döntési pontokat, valamint azokat a márkaértékeket, amelyek a Bocco d’Oro-t prémium, mégis széles körben elérhető márkává teszik. A végső csomagolás tervezés és kivitelezés során a fotográfia, a tipográfia és a színvilág egyaránt a modern gasztrotrendeket és a hagyományos süteménykultúrát ötvözte.


Eredmény

Az eddig jellemzően régiós szinten elérhető márka a termékkollekcióval országos retail jelenlétet épített. A bevezetett Sütemény Jégkrém termék csomagolása kiemelkedő polci teljesítményt biztosít, és hozzájárul ahhoz, hogy a Bocco d’Oro egy új kategória úttörőjeként erős pozíciót építsen a magyar jégkrémpiacon.


Említések:


Csomagolás tervezés: Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém


Csomagolás tervezés egy Spar Régiók kincsei márkának

A Bocco d’Oro új termékcsaládja egy teljesen új kategóriát teremtett a hazai jégkrémpiacon: a Sütemény Jégkrémeket. A koncepció alapja, hogy klasszikus magyar sütemények – például a diós zserbó, a rákóczi túrós vagy az őrség zöld aranya – jégkrém formában is elérhetővé váljanak. A csomagolás tervezés során az volt a célunk, hogy a prémium minőségű alapanyagokat és az innovatív termékötletet vizuálisan is kiemeljük, miközben a design széles körben vonzó maradjon, hogy a Spar Régiók kincsei kategóriából segítsük az egy szinttel feljebbi, országosan disztributált márkává és termékcsaláddá válást.


Kutatás-alapú csomagolástervezés és 360° polci láthatóság

A teljes csomagolástervezés mögött alapos usage & attitude kutatás és fókuszcsoportos tesztelés állt. Ez biztosította, hogy minden design-döntés adatvezérelt legyen. A 360°-os grafikai megoldásokkal azt értük el, hogy a termék a legzsúfoltabb fagyasztópolcon is kiemelkedjen, erős impulzushatást keltve. A vizuális koncepcióban a sütemény és jégkrém kettősségét hangsúlyoztuk, hiszen az élmény egyszerre nyalogatható és harapható.


Csomagolás tervezés és kivitelezés a piaci bevezetéshez

A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció csomagolás designja nemcsak esztétikai, hanem üzleti eszköz is. A tervezésnél figyelembe vettük a Spar és Interspar polci környezetét, a fogyasztói döntési pontokat, valamint azokat a márkaértékeket, amelyek a Bocco d’Oro-t prémium, mégis széles körben elérhető márkává teszik. A végső csomagolás tervezés és kivitelezés során a fotográfia, a tipográfia és a színvilág egyaránt a modern gasztrotrendeket és a hagyományos süteménykultúrát ötvözte.


Eredmény

Az eddig jellemzően régiós szinten elérhető márka a termékkollekcióval országos retail jelenlétet épített. A bevezetett Sütemény Jégkrém termék csomagolása kiemelkedő polci teljesítményt biztosít, és hozzájárul ahhoz, hogy a Bocco d’Oro egy új kategória úttörőjeként erős pozíciót építsen a magyar jégkrémpiacon.


Említések:


Csomagolás tervezés: Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém


Csomagolás tervezés egy Spar Régiók kincsei márkának

A Bocco d’Oro új termékcsaládja egy teljesen új kategóriát teremtett a hazai jégkrémpiacon: a Sütemény Jégkrémeket. A koncepció alapja, hogy klasszikus magyar sütemények – például a diós zserbó, a rákóczi túrós vagy az őrség zöld aranya – jégkrém formában is elérhetővé váljanak. A csomagolás tervezés során az volt a célunk, hogy a prémium minőségű alapanyagokat és az innovatív termékötletet vizuálisan is kiemeljük, miközben a design széles körben vonzó maradjon, hogy a Spar Régiók kincsei kategóriából segítsük az egy szinttel feljebbi, országosan disztributált márkává és termékcsaláddá válást.


Kutatás-alapú csomagolástervezés és 360° polci láthatóság

A teljes csomagolástervezés mögött alapos usage & attitude kutatás és fókuszcsoportos tesztelés állt. Ez biztosította, hogy minden design-döntés adatvezérelt legyen. A 360°-os grafikai megoldásokkal azt értük el, hogy a termék a legzsúfoltabb fagyasztópolcon is kiemelkedjen, erős impulzushatást keltve. A vizuális koncepcióban a sütemény és jégkrém kettősségét hangsúlyoztuk, hiszen az élmény egyszerre nyalogatható és harapható.


Csomagolás tervezés és kivitelezés a piaci bevezetéshez

A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció csomagolás designja nemcsak esztétikai, hanem üzleti eszköz is. A tervezésnél figyelembe vettük a Spar és Interspar polci környezetét, a fogyasztói döntési pontokat, valamint azokat a márkaértékeket, amelyek a Bocco d’Oro-t prémium, mégis széles körben elérhető márkává teszik. A végső csomagolás tervezés és kivitelezés során a fotográfia, a tipográfia és a színvilág egyaránt a modern gasztrotrendeket és a hagyományos süteménykultúrát ötvözte.


Eredmény

Az eddig jellemzően régiós szinten elérhető márka a termékkollekcióval országos retail jelenlétet épített. A bevezetett Sütemény Jégkrém termék csomagolása kiemelkedő polci teljesítményt biztosít, és hozzájárul ahhoz, hogy a Bocco d’Oro egy új kategória úttörőjeként erős pozíciót építsen a magyar jégkrémpiacon.


Említések:


Iparág

Iparág

FMCG

FMCG

Jégkrém

Jégkrém

Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém SOLID agency
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém design breakdown SOLID agency
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém topcap SOLID agency
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém work in progress SOLID agency
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém őrség zöld aranya SOLID agency
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém Őrség Zöld Aranya egymás mellett SOLID agency
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém közeli
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém Rákóczi Túrós közeli SOLID agency
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém ákóczi túrós SOLID agency
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém gyártás
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém gyártás
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém diós zserbó távoli
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém elforgó nézet SOLID agency
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém diós zserbó terített
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém diós zserbó előről hátulról
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém hármas nézet
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém Őrség Zöld aranya nézet
Csomagolás tervezés Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém polci kép

Te is olyan csomagolást szeretnél, amely nemcsak szép, hanem mérhető üzleti eredményeket hoz?

Keress minket bátran – segítünk, hogy a design a stratégiád része legyen.

A SOLID csapatával dolgozni valódi partnerség élményt jelentett. Az ötleteinket nemcsak meghallgatták, hanem valódi hozzáadott értékkel formálták tovább – stratégiailag is megalapozott, mégis kreatív és egyedi megoldásokat kaptunk. A közös munka során végig érződött a profizmus, a struktúrált hozzáállás, és az, hogy számukra is fontos a projekt sikere. A rugalmasság, gyors reakciók és a proaktív támogatás végig jelen voltak, ami rengeteget segített abban, hogy biztos kézzel haladjunk előre. Már most izgatottan várjuk a következő közös kihívást!

Gulyás Dávid

Bocco d’Oro Kft.

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Design & Vizuális tartalom

Brebis csomagolástervezés

Design & Vizuális tartalom

Brebis csomagolástervezés

Design & Vizuális tartalom

Brebis csomagolástervezés

Design & Vizuális tartalom

Ördögi pálinka rebranding

Design & Vizuális tartalom

Ördögi pálinka rebranding

Design & Vizuális tartalom

Ördögi pálinka rebranding

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!