Csomagolás tervezés: Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém
Csomagolás design egy Spar Régiók kincsei márkának
A Bocco d’Oro új termékcsaládja egy teljesen új kategóriát teremtett a hazai jégkrémpiacon: a Sütemény Jégkrémeket. A koncepció alapja, hogy klasszikus magyar sütemények – például a diós zserbó, a rákóczi túrós vagy az őrség zöld aranya – jégkrém formában is elérhetővé váljanak. A csomagolás tervezés során az volt a célunk, hogy a prémium minőségű alapanyagokat és az innovatív termékötletet vizuálisan is kiemeljük, miközben a design széles körben vonzó maradjon, hogy a Spar Régiók kincsei kategóriából segítsük az egy szinttel feljebbi, országosan disztributált márkává és termékcsaláddá válást.
Kutatás-alapú csomagolástervezés és 360° polci láthatóság
A teljes csomagolástervezés mögött alapos usage & attitude kutatás és fókuszcsoportos tesztelés állt. Ez biztosította, hogy minden design-döntés adatvezérelt legyen. A 360°-os grafikai megoldásokkal azt értük el, hogy a termék a legzsúfoltabb fagyasztópolcon is kiemelkedjen, erős impulzushatást keltve. A vizuális koncepcióban a sütemény és jégkrém kettősségét hangsúlyoztuk, hiszen az élmény egyszerre nyalogatható és harapható.
Csomagolás tervezés és kivitelezés a piaci bevezetéshez
A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció csomagolás designja nemcsak esztétikai, hanem üzleti eszköz is. A tervezésnél figyelembe vettük a Spar és Interspar polci környezetét, a fogyasztói döntési pontokat, valamint azokat a márkaértékeket, amelyek a Bocco d’Oro-t prémium, mégis széles körben elérhető márkává teszik. A végső csomagolás tervezés és kivitelezés során a fotográfia, a tipográfia és a színvilág egyaránt a modern gasztrotrendeket és a hagyományos süteménykultúrát ötvözte.
Eredmény
Az országosan bevezetett Sütemény Jégkrém csomagolás kiemelkedő polci teljesítményt biztosít, és hozzájárul ahhoz, hogy a Bocco d’Oro egy új kategória úttörőjeként erős pozíciót építsen a magyar jégkrémpiacon.
Csomagolás tervezés: Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém
Csomagolás design egy Spar Régiók kincsei márkának
A Bocco d’Oro új termékcsaládja egy teljesen új kategóriát teremtett a hazai jégkrémpiacon: a Sütemény Jégkrémeket. A koncepció alapja, hogy klasszikus magyar sütemények – például a diós zserbó, a rákóczi túrós vagy az őrség zöld aranya – jégkrém formában is elérhetővé váljanak. A csomagolás tervezés során az volt a célunk, hogy a prémium minőségű alapanyagokat és az innovatív termékötletet vizuálisan is kiemeljük, miközben a design széles körben vonzó maradjon, hogy a Spar Régiók kincsei kategóriából segítsük az egy szinttel feljebbi, országosan disztributált márkává és termékcsaláddá válást.
Kutatás-alapú csomagolástervezés és 360° polci láthatóság
A teljes csomagolástervezés mögött alapos usage & attitude kutatás és fókuszcsoportos tesztelés állt. Ez biztosította, hogy minden design-döntés adatvezérelt legyen. A 360°-os grafikai megoldásokkal azt értük el, hogy a termék a legzsúfoltabb fagyasztópolcon is kiemelkedjen, erős impulzushatást keltve. A vizuális koncepcióban a sütemény és jégkrém kettősségét hangsúlyoztuk, hiszen az élmény egyszerre nyalogatható és harapható.
Csomagolás tervezés és kivitelezés a piaci bevezetéshez
A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció csomagolás designja nemcsak esztétikai, hanem üzleti eszköz is. A tervezésnél figyelembe vettük a Spar és Interspar polci környezetét, a fogyasztói döntési pontokat, valamint azokat a márkaértékeket, amelyek a Bocco d’Oro-t prémium, mégis széles körben elérhető márkává teszik. A végső csomagolás tervezés és kivitelezés során a fotográfia, a tipográfia és a színvilág egyaránt a modern gasztrotrendeket és a hagyományos süteménykultúrát ötvözte.
Eredmény
Az országosan bevezetett Sütemény Jégkrém csomagolás kiemelkedő polci teljesítményt biztosít, és hozzájárul ahhoz, hogy a Bocco d’Oro egy új kategória úttörőjeként erős pozíciót építsen a magyar jégkrémpiacon.
Csomagolás tervezés: Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém
Csomagolás design egy Spar Régiók kincsei márkának
A Bocco d’Oro új termékcsaládja egy teljesen új kategóriát teremtett a hazai jégkrémpiacon: a Sütemény Jégkrémeket. A koncepció alapja, hogy klasszikus magyar sütemények – például a diós zserbó, a rákóczi túrós vagy az őrség zöld aranya – jégkrém formában is elérhetővé váljanak. A csomagolás tervezés során az volt a célunk, hogy a prémium minőségű alapanyagokat és az innovatív termékötletet vizuálisan is kiemeljük, miközben a design széles körben vonzó maradjon, hogy a Spar Régiók kincsei kategóriából segítsük az egy szinttel feljebbi, országosan disztributált márkává és termékcsaláddá válást.
Kutatás-alapú csomagolástervezés és 360° polci láthatóság
A teljes csomagolástervezés mögött alapos usage & attitude kutatás és fókuszcsoportos tesztelés állt. Ez biztosította, hogy minden design-döntés adatvezérelt legyen. A 360°-os grafikai megoldásokkal azt értük el, hogy a termék a legzsúfoltabb fagyasztópolcon is kiemelkedjen, erős impulzushatást keltve. A vizuális koncepcióban a sütemény és jégkrém kettősségét hangsúlyoztuk, hiszen az élmény egyszerre nyalogatható és harapható.
Csomagolás tervezés és kivitelezés a piaci bevezetéshez
A Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém kollekció csomagolás designja nemcsak esztétikai, hanem üzleti eszköz is. A tervezésnél figyelembe vettük a Spar és Interspar polci környezetét, a fogyasztói döntési pontokat, valamint azokat a márkaértékeket, amelyek a Bocco d’Oro-t prémium, mégis széles körben elérhető márkává teszik. A végső csomagolás tervezés és kivitelezés során a fotográfia, a tipográfia és a színvilág egyaránt a modern gasztrotrendeket és a hagyományos süteménykultúrát ötvözte.
Eredmény
Az országosan bevezetett Sütemény Jégkrém csomagolás kiemelkedő polci teljesítményt biztosít, és hozzájárul ahhoz, hogy a Bocco d’Oro egy új kategória úttörőjeként erős pozíciót építsen a magyar jégkrémpiacon.