autós kártya

Kampányok & Aktivációk

Pálincard HoReCa promóció

autós kártya

Kampányok & Aktivációk

Pálincard HoReCa promóció

PÁLINCARD - Kampánykoncepció • horeca promóció


ÜGYFÉL:

Rézangyal

KATEGÓRIA:

Kampánykoncepció • horeca promóció

EREDMÉNYEINK:

Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel – tehát több mint 6.600 x 4cl pálinka került értékesítésre élményalapú, célzott promóciónkkal!

A KONCEPCIÓ

80’S ARE BACK – NOSZTALGIA, HUMOR, ÉRTÉKESÍTÉS

A „Pálincard” promóció ötlete abból az egyszerű, de nagyszerű felismerésből született, hogy a nosztalgia és a játékosság kiválóan képes megszólítani a fiatal felnőtteket – különösen, ha mindez egy ikonikus ital, a Rézangyal köré szerveződik.

Az 1980-as évek autóskártyáinak világát idéző koncepció nemcsak vizuálisan és anyaghasználatban követte az eredeti játékokat, hanem az interakciós mechanizmus is hasonló volt: a kártyákon különböző íz- és illatkarakterek „versenyeztek” egymással.

A szabály egyszerű: minden 4cl Rézangyal pálinka után 3 kártyát kapott a vendég. Minél többet fogyasztott, annál nagyobb lett az esélye arra, hogy összeállítsa a legerősebb paklit és legyőzze a barátait. A promóció önjáró módon működött a helyszíneken, miközben finoman edukált is a különböző pálinkakarakterek világáról.

Az élményt színesítették az olyan ironikus „Lúzer-kártyák”, mint a „VBK”, a „vodka-narancs” vagy éppen a „törlés”, amelyek egyszerre hoztak humort és nosztalgikus szórakozást az élménybe.

PÁLINCARD - Kampánykoncepció • horeca promóció


ÜGYFÉL:

Rézangyal

KATEGÓRIA:

Kampánykoncepció • horeca promóció

EREDMÉNYEINK:

Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel – tehát több mint 6.600 x 4cl pálinka került értékesítésre élményalapú, célzott promóciónkkal!

A KONCEPCIÓ

80’S ARE BACK – NOSZTALGIA, HUMOR, ÉRTÉKESÍTÉS

A „Pálincard” promóció ötlete abból az egyszerű, de nagyszerű felismerésből született, hogy a nosztalgia és a játékosság kiválóan képes megszólítani a fiatal felnőtteket – különösen, ha mindez egy ikonikus ital, a Rézangyal köré szerveződik.

Az 1980-as évek autóskártyáinak világát idéző koncepció nemcsak vizuálisan és anyaghasználatban követte az eredeti játékokat, hanem az interakciós mechanizmus is hasonló volt: a kártyákon különböző íz- és illatkarakterek „versenyeztek” egymással.

A szabály egyszerű: minden 4cl Rézangyal pálinka után 3 kártyát kapott a vendég. Minél többet fogyasztott, annál nagyobb lett az esélye arra, hogy összeállítsa a legerősebb paklit és legyőzze a barátait. A promóció önjáró módon működött a helyszíneken, miközben finoman edukált is a különböző pálinkakarakterek világáról.

Az élményt színesítették az olyan ironikus „Lúzer-kártyák”, mint a „VBK”, a „vodka-narancs” vagy éppen a „törlés”, amelyek egyszerre hoztak humort és nosztalgikus szórakozást az élménybe.

PÁLINCARD - Kampánykoncepció • horeca promóció


ÜGYFÉL:

Rézangyal

KATEGÓRIA:

Kampánykoncepció • horeca promóció

EREDMÉNYEINK:

Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel – tehát több mint 6.600 x 4cl pálinka került értékesítésre élményalapú, célzott promóciónkkal!

A KONCEPCIÓ

80’S ARE BACK – NOSZTALGIA, HUMOR, ÉRTÉKESÍTÉS

A „Pálincard” promóció ötlete abból az egyszerű, de nagyszerű felismerésből született, hogy a nosztalgia és a játékosság kiválóan képes megszólítani a fiatal felnőtteket – különösen, ha mindez egy ikonikus ital, a Rézangyal köré szerveződik.

Az 1980-as évek autóskártyáinak világát idéző koncepció nemcsak vizuálisan és anyaghasználatban követte az eredeti játékokat, hanem az interakciós mechanizmus is hasonló volt: a kártyákon különböző íz- és illatkarakterek „versenyeztek” egymással.

A szabály egyszerű: minden 4cl Rézangyal pálinka után 3 kártyát kapott a vendég. Minél többet fogyasztott, annál nagyobb lett az esélye arra, hogy összeállítsa a legerősebb paklit és legyőzze a barátait. A promóció önjáró módon működött a helyszíneken, miközben finoman edukált is a különböző pálinkakarakterek világáról.

Az élményt színesítették az olyan ironikus „Lúzer-kártyák”, mint a „VBK”, a „vodka-narancs” vagy éppen a „törlés”, amelyek egyszerre hoztak humort és nosztalgikus szórakozást az élménybe.

Iparág

Iparág

Ital

Ital

FMCG

FMCG

HoReCa promóció kártya
HoReCa promóció kártya egyetemistáknak
HoReCa promóció kártya kollégistáknak
HoReCa promóció vicces kártya egyetemistáknak
HoReCa promóció plakát

Te is szeretnél olyan élményalapú kampányt, ami egyszerre szórakoztat, edukál és értékesít?

📩 Keress minket – szívesen ötletelünk veled is egy ütős, önjáró promóción!

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia

Stratégia & Márkaépítés, Design & Vizuális tartalom

Rézangyal prémium márkastratégia
fashion kampány logo

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach
fashion kampány logo

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach
fashion kampány logo

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés

Design & Vizuális tartalom

CCHBC Kiadványtervezés
Weboldal tervezés látvány

Digitális megoldások

Rézangyal.hu
Weboldal tervezés látvány

Digitális megoldások

Rézangyal.hu
Weboldal tervezés látvány

Digitális megoldások

Rézangyal.hu

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Design & Vizuális tartalom

Díjnyertes display design

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!