Márkastratégia, márkaarculat – VIBE event

Ügyfél:

Kategória:

ArculattervezésKiadványtervezésLogó tervezésStratégiaWeboldalkészítés

01 V/BE event

Hogyan született meg a V/BE?

A V/BE [ejtsd: vájb] – Veszprém / Balaton Event – hazánk egyik legkiemelkedőbb, de mindenképpen a régió legdinamikusabban fejlődő rendezvényszervező – kivitelező cége, amely egyesíti a professzionális kivitelezést, a kreatív látásmódot és az ésszerű árazást egyaránt. Küldetésük, hogy ügyfeleiknek prémium színvonalú, gondtalan munkaélményt biztosítsanak, miközben teljes körű szolgáltatásaikkal valóban új szintre emeljék az eseményszervezést, ezért mi a márkastratégia és arculat kialakításakor ezeket vettük figyelembe.

Márkastratégia, márkaarculat, arculat VIBE event

02 V/BE event

Márkastratégia, arculat, weboldal

A SOLID agency mottójához hűen tényekre alapozott megközelítést alkalmaztunk, így nem meglepő, hogy bárminemű kreatív munka megkezdése előtt, első lépésként a megalapozott döntéshozatalt biztosítottuk. Iparági, piac-, versenytárs-, trend- és célcsoportkutatással kezdtünk. Rendszereztük a márkaértékeket és a márkaígéretet, majd a V/BE event csapatával közösen szegmentáltuk az egyes, jól elkülöníthető célcsoportokat, hogy mélyrehatóan elemezzük azokat és igényeiket. A közös értékek és előnyök mentén meghatároztuk a brand manifesztóját, a USP-t és kialakítottuk a márkastratégiát, amely stratégiai, vizuális és kommunikációs szinten is stabil alapot teremtett.

Mivel egy régóta működő, a régióban ismert cég teljes megújításáról volt szó, olyan új márkaneveket alkottunk, amelyek trendiek és játéklehetőséget rejtenek magukban, valamint másodlagos jelentésükkel erősítik a Veszprém-Balaton régióhoz való kapcsolódást.

A márkastratégia kialakulása és a márkanév megszületése után nekiláttunk az arculattervezésnek. Öt arculati koncepciót dolgoztunk ki, majd a legjobbnak ítélt verziót teljes körűen kidolgoztuk. A V/BE márkanév kifejezi a Veszprémtől a Balatonig tartó szolgáltatási területet, logóikonja pedig a „tól-ig” jelentést hordozza, miközben a balatoni hullámokra is utal. Az arculati elemek, tipográfia, textúrák, ikonok és színek tudatosan a földszínek és a maszkulinitás irányába mutatnak, finoman egyensúlyozva a prémium és mainstream határmezsgyéjén. Mindez a kutatások alapján igazodott a célközönség elvárásaihoz.

A V/BE újragondolt márkája nem csupán a helyi piac egyik meghatározó szereplője, hanem országos szinten is egyedülálló megoldásokat kínál. Az eddig megvalósított nagy volumenű események – VeszprémFest, Paloznaki Jazzpiknik, Balaton Wine & Gourmet, stb. – mind bizonyítják, hogy a V/BE több mint egy szimpla szolgáltatás: egy életérzés, amely garantálja a sikeres és emlékezetes eseményeket.

A V/BE élmény nem csupán a rendezvényekről szól – egy erős és megbízható márkaépítés eredménye, amely hosszú távon is értéket teremt mind a tulajdonosai, mind a partnerei számára.

Tekintsd meg hogyan valósítottuk meg Számukra az új weboldalukat!

Márkastratégia, márkaarculat, arculat VIBE event
Márkastratégia, márkaarculat, arculat VIBE event
Márkastratégia, márkaarculat, arculat VIBE event
Márkastratégia, márkaarculat, arculat VIBE event
kiadványtervezés kiadvány tervezés

Tényeken alapuló márkastratégiát szeretnél?

Keress minket és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.