01 V/BE event
Hogyan született meg a V/BE?
A V/BE [ejtsd: vájb] – Veszprém / Balaton Event – hazánk egyik legkiemelkedőbb, de mindenképpen a régió legdinamikusabban fejlődő rendezvényszervező – kivitelező cége, amely egyesíti a professzionális kivitelezést, a kreatív látásmódot és az ésszerű árazást egyaránt. Küldetésük, hogy ügyfeleiknek prémium színvonalú, gondtalan munkaélményt biztosítsanak, miközben teljes körű szolgáltatásaikkal valóban új szintre emeljék az eseményszervezést, ezért mi a márkastratégia és arculat kialakításakor ezeket vettük figyelembe.

02 V/BE event
Márkastratégia, arculat, weboldal
A SOLID agency mottójához hűen tényekre alapozott megközelítést alkalmaztunk, így nem meglepő, hogy bárminemű kreatív munka megkezdése előtt, első lépésként a megalapozott döntéshozatalt biztosítottuk. Iparági, piac-, versenytárs-, trend- és célcsoportkutatással kezdtünk. Rendszereztük a márkaértékeket és a márkaígéretet, majd a V/BE event csapatával közösen szegmentáltuk az egyes, jól elkülöníthető célcsoportokat, hogy mélyrehatóan elemezzük azokat és igényeiket. A közös értékek és előnyök mentén meghatároztuk a brand manifesztóját, a USP-t és kialakítottuk a márkastratégiát, amely stratégiai, vizuális és kommunikációs szinten is stabil alapot teremtett.
Mivel egy régóta működő, a régióban ismert cég teljes megújításáról volt szó, olyan új márkaneveket alkottunk, amelyek trendiek és játéklehetőséget rejtenek magukban, valamint másodlagos jelentésükkel erősítik a Veszprém-Balaton régióhoz való kapcsolódást.
A márkastratégia kialakulása és a márkanév megszületése után nekiláttunk az arculattervezésnek. Öt arculati koncepciót dolgoztunk ki, majd a legjobbnak ítélt verziót teljes körűen kidolgoztuk. A V/BE márkanév kifejezi a Veszprémtől a Balatonig tartó szolgáltatási területet, logóikonja pedig a „tól-ig” jelentést hordozza, miközben a balatoni hullámokra is utal. Az arculati elemek, tipográfia, textúrák, ikonok és színek tudatosan a földszínek és a maszkulinitás irányába mutatnak, finoman egyensúlyozva a prémium és mainstream határmezsgyéjén. Mindez a kutatások alapján igazodott a célközönség elvárásaihoz.
A V/BE újragondolt márkája nem csupán a helyi piac egyik meghatározó szereplője, hanem országos szinten is egyedülálló megoldásokat kínál. Az eddig megvalósított nagy volumenű események – VeszprémFest, Paloznaki Jazzpiknik, Balaton Wine & Gourmet, stb. – mind bizonyítják, hogy a V/BE több mint egy szimpla szolgáltatás: egy életérzés, amely garantálja a sikeres és emlékezetes eseményeket.
A V/BE élmény nem csupán a rendezvényekről szól – egy erős és megbízható márkaépítés eredménye, amely hosszú távon is értéket teremt mind a tulajdonosai, mind a partnerei számára.
Tekintsd meg hogyan valósítottuk meg Számukra az új weboldalukat!










Tényeken alapuló márkastratégiát szeretnél?
Keress minket és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.