Fesztivál promóció header kép

Kampányok & Aktivációk

Tiny world fesztivál promóció

Fesztivál promóció header kép

Kampányok & Aktivációk

Tiny world fesztivál promóció

RÉZANGYAL – TINY WORLD FESZTIVÁL PROMÓCIÓ


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

Kategória: Fesztivál promóció / Kampány / Kampánykoncepció / Fotózás

Dátum: 2018 nyár

01

A kihívás – Hogyan vidd el egy pálinkamárka világát a legzajosabb fesztiválra?

A fesztiválpromóciók világa sokszor túlzsúfolt és kiszámítható – ezért mi egy olyan megoldást kerestünk, ami nem harsányabb, hanem okosabb.

Egy olyan ötletet, ami nemcsak megragadja a figyelmet, de kapcsolódik a közönség életérzéséhez, egyszerűen működik, vizuálisan erős, és azonnal share-worthy.

02

A koncepció – Egy világ, amiben Te vagy a középpontban

Az ötlet pofonegyszerű – és épp ettől volt zseniális.

Tiny World: a fesztiválozót egy teljes univerzum közepére helyeztük, amit szó szerint köré hajlítottunk. Egyedi 360°-os fotótechnológiával készítettünk olyan képeket, ahol mindenki a saját mini világában szerepelt – miközben ott volt a Rézangyal is, mint élmény és márka egyaránt.

Ez a fotóforma tökéletesen rezonált a közönség értékeire:

egyediség

megoszthatóság

élményalapú önkifejezés

Az emberek nem csak sorba álltak érte – valóban akarták.

03

Aktiváció – OTT VOLTÁL. NEM CSAK A FESZTIVÁLON, HANEM A KÉPEN IS.

Ez nem egy „fotófalas” promóció volt. Ez egy élménygenerátor.

A kampány alatt 5 nagy fesztiválon jelentünk meg, és:

6.920 darab Tiny World fotó készült

27.680 fesztiválozóval léptünk interakcióba

1.980 egyedi Instagram hashtag született

• A kampány 1.817.720 emberhez jutott el Facebookon

• Mindezt 48.000 aktivitás és 7,8% engagement rate kísérte

A célcsoport nem csak reagált: lelkesedett. A standnál hosszú sorok, a képek alatt kommentáradat, a hashtag alatt közösség épült.

Az ötlet beleszólt a saját feedjükbe, de nem márkaként – hanem élményként.

Eredmény

A Tiny World kampány tökéletes példája annak, hogy egy jó insightból születő egyszerű ötlet messzebbre visz, mint a legnagyobb budget.

A vizuális élmény valós, emberi pillanatot teremtett, mély márkakapcsolatot hozott létre egy fiatal, nehezen elérhető célcsoporttal.

A Rézangyal így nemcsak ott volt a fesztiválokon – hanem bekerült az emberek emlékei közé.

RÉZANGYAL – TINY WORLD FESZTIVÁL PROMÓCIÓ


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

Kategória: Fesztivál promóció / Kampány / Kampánykoncepció / Fotózás

Dátum: 2018 nyár

01

A kihívás – Hogyan vidd el egy pálinkamárka világát a legzajosabb fesztiválra?

A fesztiválpromóciók világa sokszor túlzsúfolt és kiszámítható – ezért mi egy olyan megoldást kerestünk, ami nem harsányabb, hanem okosabb.

Egy olyan ötletet, ami nemcsak megragadja a figyelmet, de kapcsolódik a közönség életérzéséhez, egyszerűen működik, vizuálisan erős, és azonnal share-worthy.

02

A koncepció – Egy világ, amiben Te vagy a középpontban

Az ötlet pofonegyszerű – és épp ettől volt zseniális.

Tiny World: a fesztiválozót egy teljes univerzum közepére helyeztük, amit szó szerint köré hajlítottunk. Egyedi 360°-os fotótechnológiával készítettünk olyan képeket, ahol mindenki a saját mini világában szerepelt – miközben ott volt a Rézangyal is, mint élmény és márka egyaránt.

Ez a fotóforma tökéletesen rezonált a közönség értékeire:

egyediség

megoszthatóság

élményalapú önkifejezés

Az emberek nem csak sorba álltak érte – valóban akarták.

03

Aktiváció – OTT VOLTÁL. NEM CSAK A FESZTIVÁLON, HANEM A KÉPEN IS.

Ez nem egy „fotófalas” promóció volt. Ez egy élménygenerátor.

A kampány alatt 5 nagy fesztiválon jelentünk meg, és:

6.920 darab Tiny World fotó készült

27.680 fesztiválozóval léptünk interakcióba

1.980 egyedi Instagram hashtag született

• A kampány 1.817.720 emberhez jutott el Facebookon

• Mindezt 48.000 aktivitás és 7,8% engagement rate kísérte

A célcsoport nem csak reagált: lelkesedett. A standnál hosszú sorok, a képek alatt kommentáradat, a hashtag alatt közösség épült.

Az ötlet beleszólt a saját feedjükbe, de nem márkaként – hanem élményként.

Eredmény

A Tiny World kampány tökéletes példája annak, hogy egy jó insightból születő egyszerű ötlet messzebbre visz, mint a legnagyobb budget.

A vizuális élmény valós, emberi pillanatot teremtett, mély márkakapcsolatot hozott létre egy fiatal, nehezen elérhető célcsoporttal.

A Rézangyal így nemcsak ott volt a fesztiválokon – hanem bekerült az emberek emlékei közé.

RÉZANGYAL – TINY WORLD FESZTIVÁL PROMÓCIÓ


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

Kategória: Fesztivál promóció / Kampány / Kampánykoncepció / Fotózás

Dátum: 2018 nyár

01

A kihívás – Hogyan vidd el egy pálinkamárka világát a legzajosabb fesztiválra?

A fesztiválpromóciók világa sokszor túlzsúfolt és kiszámítható – ezért mi egy olyan megoldást kerestünk, ami nem harsányabb, hanem okosabb.

Egy olyan ötletet, ami nemcsak megragadja a figyelmet, de kapcsolódik a közönség életérzéséhez, egyszerűen működik, vizuálisan erős, és azonnal share-worthy.

02

A koncepció – Egy világ, amiben Te vagy a középpontban

Az ötlet pofonegyszerű – és épp ettől volt zseniális.

Tiny World: a fesztiválozót egy teljes univerzum közepére helyeztük, amit szó szerint köré hajlítottunk. Egyedi 360°-os fotótechnológiával készítettünk olyan képeket, ahol mindenki a saját mini világában szerepelt – miközben ott volt a Rézangyal is, mint élmény és márka egyaránt.

Ez a fotóforma tökéletesen rezonált a közönség értékeire:

egyediség

megoszthatóság

élményalapú önkifejezés

Az emberek nem csak sorba álltak érte – valóban akarták.

03

Aktiváció – OTT VOLTÁL. NEM CSAK A FESZTIVÁLON, HANEM A KÉPEN IS.

Ez nem egy „fotófalas” promóció volt. Ez egy élménygenerátor.

A kampány alatt 5 nagy fesztiválon jelentünk meg, és:

6.920 darab Tiny World fotó készült

27.680 fesztiválozóval léptünk interakcióba

1.980 egyedi Instagram hashtag született

• A kampány 1.817.720 emberhez jutott el Facebookon

• Mindezt 48.000 aktivitás és 7,8% engagement rate kísérte

A célcsoport nem csak reagált: lelkesedett. A standnál hosszú sorok, a képek alatt kommentáradat, a hashtag alatt közösség épült.

Az ötlet beleszólt a saját feedjükbe, de nem márkaként – hanem élményként.

Eredmény

A Tiny World kampány tökéletes példája annak, hogy egy jó insightból születő egyszerű ötlet messzebbre visz, mint a legnagyobb budget.

A vizuális élmény valós, emberi pillanatot teremtett, mély márkakapcsolatot hozott létre egy fiatal, nehezen elérhető célcsoporttal.

A Rézangyal így nemcsak ott volt a fesztiválokon – hanem bekerült az emberek emlékei közé.

Iparág

Iparág

Rendezvény

Rendezvény

Fesztivál

Fesztivál

 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció logo
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció folyamat
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció miből mi lesz
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció hogyan készült
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció selfie bot
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció how its made
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció hol aktivizáltuk
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció hány kép készült
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció instagram eredmények
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció social media
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció kontaktszám
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció social eredmények
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció tiny planet
 SOLID agency fesztivál rendezvény promóció PR megjelenés

Te is olyan márkaélményt szeretnél, amit a célközönség valóban szívesen él át, megoszt – és továbbvisz?

Akkor keress minket bátran, mert előremutató gondolkodással, valós insightokból építünk olyan kreatív és hatékony kampányokat, amelyek nemcsak figyelmet szereznek, hanem kapcsolatot teremtenek. A cél: különleges, de működő megoldások – üzleti céllal, emberi élménnyel.

Dom Pérignon vineyards from the sky
Dom Pérignon vineyards from the sky
Dom Pérignon vineyards from the sky
Vine leaf
Vine leaf
Vine leaf

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency desktop

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency desktop

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció
díjnyertes fesztivál promóció SOLID agency desktop

Kampányok & Aktivációk

🏆 Díjnyertes fesztivál promóció

Design & Vizuális tartalom

Kreatív plakátdesign - Rézangyal

Design & Vizuális tartalom

Kreatív plakátdesign - Rézangyal

Design & Vizuális tartalom

Kreatív plakátdesign - Rézangyal

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!