Arculat tervezés
Az erős márkaarculat az üzleti siker sarokköve. Díjnyertes full-service marketing- és kreatív ügynökségként olyan márkaidentitások kialakítására szakosodtunk, amelyek valóban rezonálnak a célközönséggel és kiállják az idő próbáját.


Tudod, mi az arculat tervezés?
Az arculat tervezés és fejlesztés egy olyan stratégiai folyamat, amely a vállalat vagy márka külső megjelenését, stílusát és kommunikációját foglalja magában. Ha érthetően szeretnénk fogalmazni, akkor itt öltöztetjük fel és adunk személyiséget a márkának.
Tudod, miért fontos a professzinális arculat?
A jól kialakított arculat egyfajta jelzőfényként szolgál, amely egyszerre vonzza és tartja meg az ügyfeleket, amely bizalmat ébreszt, és elősegíti a vásárlói hűséget. Ez különbözteti meg Önt a telített piacon, ez segít a márkájának beazonosíthatóságában és ez közvetíti a márka értékeit és személyiségét a közönség felé.
Tudod, miért különleges
a megközelítésünk?
Az arculat tervezés és márkaimázs-fejlesztés során alkalmazott megközelítésünk az alapvető identitásunkban gyökerezik: a tényeken alapuló, üzleti célok által irányított stratégiát ötvözzük a kreatív és innovatív csavarral. Hiszünk a stratégiai növekedésben, az innovatív megoldásokban és a hosszú távú partnerségek ápolásában, hogy olyan márkaképet hozzunk létre, amely nemcsak az Ön elképzeléseit tükrözi, hanem az ügyfelei számára is vonzó.

Amennyiben professzionális márkaarculatra van szükséged…
…Akkor csapatunk célok és tények mentén, partnerként alakítja ki márkád arculatát és márkaidentitását úgy, hogy az valódi hatást gyakoroljon.
Logó és vizuális
identitás
A logó az egyik legfontosabb elem, ami a vállalatot azonosítja. A vizuális identitás magában foglalja a színeket, tipográfiát, formákat és egyéb vizuális elemeket, amelyek összhangban vannak a márka személyiségével.
Kommunikációs
irányelvek
Az irányelvek meghatározzák, hogyan kell használni a vizuális elemeket és kommunikálni a márka üzenetét a különböző csatornákon. Ez biztosítja a konzisztenciát és összhangot a kommunikációban.
Márka színpaletta
Az arculat része a választott színek palettája, amelyek nemcsak az esztétikát erősítik, hanem érzelmi és pszichológiai hatást is gyakorolnak az emberekre.
Tipográfia
A kiválasztott betűtípusok és tipográfiai elemek hozzájárulnak a márka egyedi stílusához és az üzenetek hatékonyságához.
Fotó, video és
grafika stílus
A képi tartalom stílusa befolyásolja a márka megjelenését. A fotók és grafikák hangulata összhangban kell legyen a márka személyiségével.

Kutatás és elemzés
Első lépésként megértjük a vállalatot, piaci környezetét és célcsoportját. Értékeljük az aktuális arculatot és kommunikációt. Ez a feltáró fázis kulcsfontosságú azon egyedi tulajdonságok és erősségek azonosításában, amelyek a márkaarculat alapját képezik.
A márka alapvető identitásának meghatározása
Az elemzésből nyert tények alapján Önnel együtt meghatározzuk márkája küldetését, jövőképét, értékeit és személyiségét, vagyis a brand manifesto-ját. Ez az alapvető identitás vezérli majd a márkaarculat valamennyi összetevőjének kialakítását.
Stratégia kidolgozása
Kidolgozzuk az arculatfejlesztés stratégiáját, amely magában foglalja a célkitűzéseket, üzeneteket és célcsoportot.
Koncepció és kreatív munka
Kreatív csapatunk koncepciókat fejleszt ki a vizuális elemek, színek, tipográfiák és egyéb arculati elemek tekintetében.
Tervezés és vizuális megjelenítés
A kiválasztott koncepciók alapján terveket készítünk a logóról, vizuális elemekről és kommunikációs anyagokról.
Validálás
Az új arculatot teszteljük a célcsoporton és a visszajelzések alapján finomítjuk, ha szükséges.
Implementáció és irányelvek
Az elkészült arculati elemeket bevezetjük a vállalati kommunikációba és megalkotjuk az irányelveket az egyértelmű használathoz.

Workshop
Az arculat stratégia nélkül mit sem ér. Tudunk szép logókat rajzolni, – a végeredmény is ilyen lesz – de cél és stratégia nélkül a logo önmagában csupán egy öncélú és nem hatékony eszköz. Ennek egyik első lépése egy olyan workshop, ahol irányba állítjuk és meghatározzuk önmagunk és partnereink alapvető céljait, keretet adnunk.
Stratégia és kreativitás
Kidolgozzuk azt a stratégiát, amely tükrözi a márka értékeit és céljait. Kreatív koncepciókat hozunk létre, amelyek innovatívak és vonzóak.
Vizuális identitás kialakítása
Segítünk létrehozni a logót, és azon komplex vizuális elemeket és színpalettát, amelyek egységes, beazonosítható és megkülönböztethető arculatot eredményeznek.
Kommunikációs irányelvek
Kidolgozzuk azokat az irányelveket, melyek segítik partnereinket, belső és külső csapatát és alvállalkozóit a vállalat konzisztens kommunikáció fenntartásában minden csatornán.
Tervezés és implementáció
Megtervezzük és a validálást követően implementáljuk az új arculati elemeket. Biztosítjuk, hogy márkaarculata következetesen, minden érintkezési ponton érvényesüljön.