Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Girls Just Wanna Have Fun

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Girls Just Wanna Have Fun

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN - Fotózás / Kampány / Kampánykoncepció / Logótervezés / Reklámfilm


Ügyfél: Fundango

01

A kihívás – női kampány, ugyanazzal az attitűddel

A Fundango „War Against Bore” kampányának női testvérprojektjeként a „Girls Just Wanna Have Fun” célja az volt, hogy megszólítsa az outdoor életérzés iránt nyitott női közönséget, és erősítse a márka vonzerejét ebben a szegmensben is.

A kihívás az volt, hogy nem klisékben, hanem valódi élményekben gondolkodjunk: egy olyan kampányban, ami egyszerre inspirál, energizál és aktivizál.

02

A koncepció – Girls Just Wanna Have Fun

A Cyndi Lauper ikonikus sora új értelmet kapott. A kampány szlogenje ezúttal a felszabadult öröm, a szabadság és az önazonos kalandvágy kifejezője lett.

A vizuális és tartalmi koncepció minden elemében ezt az attitűdöt tükrözi vissza – a logótól a videózenéig.

A kampány során:

logó- és t-shirt design

image video forgatás

lifestyle és lookbook fotózás

social & print kampányanyagok

teljes gyártási és kampánymanagement

valamint:

🎵 a kampányvideó zenéjét és szövegét is egyedileg, erre a célra írattuk meg – így az üzenet nemcsak látványban, de hangzásban is teljesen a márkára és a célközönségre szabott lett.

03

Eredmények és hatás

A „Girls Just Wanna Have Fun” kampány:

• új, hiteles női hangot adott a Fundango márkának

• megerősítette a női vásárlói bázis lojalitását

pozitív, érzelmi kötődést épített ki a márka és a célcsoport között

• aktivizálta a közösséget az élményeken keresztül

A kampány egységes, saját hangvételű márkaélményt hozott létre, és mérföldkővé vált a Fundango női kommunikációs stratégiájában.

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN - Fotózás / Kampány / Kampánykoncepció / Logótervezés / Reklámfilm


Ügyfél: Fundango

01

A kihívás – női kampány, ugyanazzal az attitűddel

A Fundango „War Against Bore” kampányának női testvérprojektjeként a „Girls Just Wanna Have Fun” célja az volt, hogy megszólítsa az outdoor életérzés iránt nyitott női közönséget, és erősítse a márka vonzerejét ebben a szegmensben is.

A kihívás az volt, hogy nem klisékben, hanem valódi élményekben gondolkodjunk: egy olyan kampányban, ami egyszerre inspirál, energizál és aktivizál.

02

A koncepció – Girls Just Wanna Have Fun

A Cyndi Lauper ikonikus sora új értelmet kapott. A kampány szlogenje ezúttal a felszabadult öröm, a szabadság és az önazonos kalandvágy kifejezője lett.

A vizuális és tartalmi koncepció minden elemében ezt az attitűdöt tükrözi vissza – a logótól a videózenéig.

A kampány során:

logó- és t-shirt design

image video forgatás

lifestyle és lookbook fotózás

social & print kampányanyagok

teljes gyártási és kampánymanagement

valamint:

🎵 a kampányvideó zenéjét és szövegét is egyedileg, erre a célra írattuk meg – így az üzenet nemcsak látványban, de hangzásban is teljesen a márkára és a célközönségre szabott lett.

03

Eredmények és hatás

A „Girls Just Wanna Have Fun” kampány:

• új, hiteles női hangot adott a Fundango márkának

• megerősítette a női vásárlói bázis lojalitását

pozitív, érzelmi kötődést épített ki a márka és a célcsoport között

• aktivizálta a közösséget az élményeken keresztül

A kampány egységes, saját hangvételű márkaélményt hozott létre, és mérföldkővé vált a Fundango női kommunikációs stratégiájában.

GIRLS JUST WANNA HAVE FUN - Fotózás / Kampány / Kampánykoncepció / Logótervezés / Reklámfilm


Ügyfél: Fundango

01

A kihívás – női kampány, ugyanazzal az attitűddel

A Fundango „War Against Bore” kampányának női testvérprojektjeként a „Girls Just Wanna Have Fun” célja az volt, hogy megszólítsa az outdoor életérzés iránt nyitott női közönséget, és erősítse a márka vonzerejét ebben a szegmensben is.

A kihívás az volt, hogy nem klisékben, hanem valódi élményekben gondolkodjunk: egy olyan kampányban, ami egyszerre inspirál, energizál és aktivizál.

02

A koncepció – Girls Just Wanna Have Fun

A Cyndi Lauper ikonikus sora új értelmet kapott. A kampány szlogenje ezúttal a felszabadult öröm, a szabadság és az önazonos kalandvágy kifejezője lett.

A vizuális és tartalmi koncepció minden elemében ezt az attitűdöt tükrözi vissza – a logótól a videózenéig.

A kampány során:

logó- és t-shirt design

image video forgatás

lifestyle és lookbook fotózás

social & print kampányanyagok

teljes gyártási és kampánymanagement

valamint:

🎵 a kampányvideó zenéjét és szövegét is egyedileg, erre a célra írattuk meg – így az üzenet nemcsak látványban, de hangzásban is teljesen a márkára és a célközönségre szabott lett.

03

Eredmények és hatás

A „Girls Just Wanna Have Fun” kampány:

• új, hiteles női hangot adott a Fundango márkának

• megerősítette a női vásárlói bázis lojalitását

pozitív, érzelmi kötődést épített ki a márka és a célcsoport között

• aktivizálta a közösséget az élményeken keresztül

A kampány egységes, saját hangvételű márkaélményt hozott létre, és mérföldkővé vált a Fundango női kommunikációs stratégiájában.

Iparág

Iparág

Fashion

Fashion

Lifestyle

Lifestyle

Te is szeretnél olyan kampányt, ami nem sablonokat másol, hanem valódi élményekből épít közösséget?

Keress minket, ha a célod egy saját hangú márkaélmény, ami nemcsak megszólítja, de inspirálja is a közönséged.

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

ALOHA beach

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

War Against Bore kampány

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

War Against Bore kampány

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

War Against Bore kampány

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Get Dirty

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Get Dirty

Kampányok & Aktivációk, Design & Vizuális tartalom, Tartalomgyártás

Get Dirty

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!