GIRLS JUST WANNA HAVE FUN - Fotózás / Kampány / Kampánykoncepció / Logótervezés / Reklámfilm
Ügyfél: Fundango
⸻
01
A kihívás – női kampány, ugyanazzal az attitűddel
A Fundango „War Against Bore” kampányának női testvérprojektjeként a „Girls Just Wanna Have Fun” célja az volt, hogy megszólítsa az outdoor életérzés iránt nyitott női közönséget, és erősítse a márka vonzerejét ebben a szegmensben is.
A kihívás az volt, hogy nem klisékben, hanem valódi élményekben gondolkodjunk: egy olyan kampányban, ami egyszerre inspirál, energizál és aktivizál.
⸻
02
A koncepció – Girls Just Wanna Have Fun
A Cyndi Lauper ikonikus sora új értelmet kapott. A kampány szlogenje ezúttal a felszabadult öröm, a szabadság és az önazonos kalandvágy kifejezője lett.
A vizuális és tartalmi koncepció minden elemében ezt az attitűdöt tükrözi vissza – a logótól a videózenéig.
A kampány során:
• logó- és t-shirt design
• image video forgatás
• lifestyle és lookbook fotózás
• social & print kampányanyagok
• teljes gyártási és kampánymanagement
valamint:
🎵 a kampányvideó zenéjét és szövegét is egyedileg, erre a célra írattuk meg – így az üzenet nemcsak látványban, de hangzásban is teljesen a márkára és a célközönségre szabott lett.
⸻
03
Eredmények és hatás
A „Girls Just Wanna Have Fun” kampány:
• új, hiteles női hangot adott a Fundango márkának
• megerősítette a női vásárlói bázis lojalitását
• pozitív, érzelmi kötődést épített ki a márka és a célcsoport között
• aktivizálta a közösséget az élményeken keresztül
A kampány egységes, saját hangvételű márkaélményt hozott létre, és mérföldkővé vált a Fundango női kommunikációs stratégiájában.
GIRLS JUST WANNA HAVE FUN - Fotózás / Kampány / Kampánykoncepció / Logótervezés / Reklámfilm
Ügyfél: Fundango
⸻
01
A kihívás – női kampány, ugyanazzal az attitűddel
A Fundango „War Against Bore” kampányának női testvérprojektjeként a „Girls Just Wanna Have Fun” célja az volt, hogy megszólítsa az outdoor életérzés iránt nyitott női közönséget, és erősítse a márka vonzerejét ebben a szegmensben is.
A kihívás az volt, hogy nem klisékben, hanem valódi élményekben gondolkodjunk: egy olyan kampányban, ami egyszerre inspirál, energizál és aktivizál.
⸻
02
A koncepció – Girls Just Wanna Have Fun
A Cyndi Lauper ikonikus sora új értelmet kapott. A kampány szlogenje ezúttal a felszabadult öröm, a szabadság és az önazonos kalandvágy kifejezője lett.
A vizuális és tartalmi koncepció minden elemében ezt az attitűdöt tükrözi vissza – a logótól a videózenéig.
A kampány során:
• logó- és t-shirt design
• image video forgatás
• lifestyle és lookbook fotózás
• social & print kampányanyagok
• teljes gyártási és kampánymanagement
valamint:
🎵 a kampányvideó zenéjét és szövegét is egyedileg, erre a célra írattuk meg – így az üzenet nemcsak látványban, de hangzásban is teljesen a márkára és a célközönségre szabott lett.
⸻
03
Eredmények és hatás
A „Girls Just Wanna Have Fun” kampány:
• új, hiteles női hangot adott a Fundango márkának
• megerősítette a női vásárlói bázis lojalitását
• pozitív, érzelmi kötődést épített ki a márka és a célcsoport között
• aktivizálta a közösséget az élményeken keresztül
A kampány egységes, saját hangvételű márkaélményt hozott létre, és mérföldkővé vált a Fundango női kommunikációs stratégiájában.
GIRLS JUST WANNA HAVE FUN - Fotózás / Kampány / Kampánykoncepció / Logótervezés / Reklámfilm
Ügyfél: Fundango
⸻
01
A kihívás – női kampány, ugyanazzal az attitűddel
A Fundango „War Against Bore” kampányának női testvérprojektjeként a „Girls Just Wanna Have Fun” célja az volt, hogy megszólítsa az outdoor életérzés iránt nyitott női közönséget, és erősítse a márka vonzerejét ebben a szegmensben is.
A kihívás az volt, hogy nem klisékben, hanem valódi élményekben gondolkodjunk: egy olyan kampányban, ami egyszerre inspirál, energizál és aktivizál.
⸻
02
A koncepció – Girls Just Wanna Have Fun
A Cyndi Lauper ikonikus sora új értelmet kapott. A kampány szlogenje ezúttal a felszabadult öröm, a szabadság és az önazonos kalandvágy kifejezője lett.
A vizuális és tartalmi koncepció minden elemében ezt az attitűdöt tükrözi vissza – a logótól a videózenéig.
A kampány során:
• logó- és t-shirt design
• image video forgatás
• lifestyle és lookbook fotózás
• social & print kampányanyagok
• teljes gyártási és kampánymanagement
valamint:
🎵 a kampányvideó zenéjét és szövegét is egyedileg, erre a célra írattuk meg – így az üzenet nemcsak látványban, de hangzásban is teljesen a márkára és a célközönségre szabott lett.
⸻
03
Eredmények és hatás
A „Girls Just Wanna Have Fun” kampány:
• új, hiteles női hangot adott a Fundango márkának
• megerősítette a női vásárlói bázis lojalitását
• pozitív, érzelmi kötődést épített ki a márka és a célcsoport között
• aktivizálta a közösséget az élményeken keresztül
A kampány egységes, saját hangvételű márkaélményt hozott létre, és mérföldkővé vált a Fundango női kommunikációs stratégiájában.