UNDERWATER

Ügyfél:

Kategória:

FotózásKampányKampánykoncepcióKiadványtervezés

Dátum:

2018

01 A brief

A Fundango-val közös együttműködésünk jellemzően egyszerű gondolatmeneten nyugszik. Minden kommunikáció során elsődleges cél a termékfókusz, azok jól látható megjelenítése és beazonosíthatósága, ám elsődleges fókusz a kreativitás is és annak a bizonyos „spark”-nak a hozzáadása. Cél volt, hogy minden esetben a Fundango legyen az, ami valami “mást” csinál ugyan úgy!

02 A koncepció

Mélyvíz…!

A nyár kapcsán eszünkbe jutott a víz, víz kapcsán az óceán, majd óceán híján
egy medence.

Nem sokat haboztunk, mert fogtuk a stylistok által felöltöztetett csapatot és bedobtuk Őket a vízbe, hogy igazán különleges hangulatú imagefotókkal alapozzuk meg a szezonkommunikáció alapjait.

Női katalógus

Lapozz bele

Férfi katalógus

Lapozz bele

02 Kommunikáció

From print to digital

Az imagefotók mellett termékfotóztunk is, majd ezek összességéből összeállítottuk a KeyVisualt, ami a teljes szezonkommunikációt végigkísérte.

Az elkészült anyagot a teljes szezonban használtuk kezdve a reach és konverziós célokat megcélzó online kampánytól a print kiadványokon és social media kommunikáción keresztül egészen a vásárláshelyi megjelenésekig bezárólag.