Reklámfilm Rézangyal

Kategória:

KampánykoncepcióReklámfilm

Dátum:

2017. március

01 Projekt leírás

Az értékek összhangja

Egy prémium pálinkát, csak nagy odafigyeléssel, műgonddal válogatott gyümölcsökből lehet előállítani, magas szaktudású párlatmesterek közreműködésével. Márton András, a Rézangyal blendmesterének közreműködésével, a Rézangyal reklámfilm jében bemutatjuk, hogy a házasítás révén hogyan találnak tökéletesen egymásra a gyümölcsök különböző íz- és illatkarakterei.

A blendelés mint eljárás és mint kifejezés, Skóciából származik, házasítást jelent. A tökélyre fejlesztett házasítás képes az ezernyi változóból állandó csúcsminőséget alkotni. Ez az eljárás a közös a portóiban, a champagne-ban és a Rézangyal-pálinkákban. A házasítás a legösszetettebb karakterrel rendelkező és a legkiemelkedőbb minőségű tételek létrehozásának módja, amely kiküszöböli a különböző évjáratok okozta eltéréseket.

A Rézangyal Márton András vezetésével így alkot több eltérő íz és illat karakterrel bíró pálinkából egy újat: a legjobbat. A Rézangyal prémiumkollekció pálinkái egytől egyig igazi mesterművek, megalkotásukhoz fáradhatatlan kísérletezésre, eltökéltségre, kiváló alapanyagokra és határozott elképzelésre volt szükség.

02 A brief

Olyan reklámfilmet volt szükséges megalkotnunk, amellyel a Rézangyal új, prémium kollekcióján és Márton András blendmester személyén keresztül mutatjuk be azt a szakértelmet, amit a márka az új kollekciójával képvisel.

A blendelési eljárás közel ismeretlen hazánkban, ám a legtöbb esetben negatív percepció – a pancsolás – övezi, miközben a legismertebb alkoholos márkák nagy többsége azonos módon jön létre. A Rézangyal reklámfilm koncepciójának megalkotása során szükséges volt az élmény alapú edukáció, a történetmesélésen keresztüli információátadás, a hangulatátadás segítségével történő negatív percepció bontás és prémium percepció megalapozása.

A prémium kollekció tagjait úgy választottuk ki, hogy az adott gyümölcsre jellemző íz- és illatkarakterek összeadódó értékei minden egyes üvegben tökéletes harmóniát alkotva találjanak egymásra.

– Márton András

04 A koncepció

A reklámfilm koncepciója szerint a Rézangyal blendmesterét, Márton Andrást és a Rézangyal új, prémium kollekció megalkotásának „színhelyét” egy férfias, sötét helyszínre vittük, ahol a fém, fa, beton környezetben forgattunk.

A blendelési eljárást a reklámfilmben a gyakorlatban igyekeztünk bemutatni, a való életben – természetesen professzionális körülmények közt – használt eszközökön, mérőedényeken, fokmérőkön keresztül. A szakértelem illusztrálását a folyamat részletes bemutatásán keresztül igyekeztünk elérni olyan eszközöket használva, amelyek már kiállták az idő próbáját.

04 Werkfilm

Tovább is van,
mondjuk még?

Nézd meg a Rézangyal Prémium kollekciójának létrejöttét, olvass arról a szakmai és kreatív folyamatról, melynek eredményeképp létrejött az új, prémium termékcsalád.

Ha hatékony és élményalapú fesztivál promóciót szeretnél, akkor…

…vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy megmutathassuk a tényeken alapuló kreativitás erejét!