Kampányok & Aktivációk, Digitális megoldások, Design & Vizuális tartalom

Perszonalizált karacsonyi promóció v2

Kampányok & Aktivációk, Digitális megoldások, Design & Vizuális tartalom

Perszonalizált karacsonyi promóció v2

PERSZONALIZÁLT KARÁCSONYI PROMÓCIÓ - Arculattervezés / Csomagolástervezés / Kampány / Kampánykoncepció / Promóció / Reklámfilm


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

01

A projekt – Is it too late to be good?

A 2017-es kampány sikerét követően a cél egy még erősebb, még személyesebb karácsonyi élmény létrehozása volt, amellyel tovább mélyíthetjük a márka és a vásárlók közti kapcsolatot. Az új kampány középpontjában ismét a perszonalizáció állt, ám a keretrendszer változott: a márka webshopja időközben megszűnt, így a kampányt kétlépcsős vásárlási folyamattá kellett alakítanunk.

02

Mechanika – Offline vásárlás, online élmény

A kampány a vásárláshelyi boltokban zajlott, de a perszonalizált élmény online valósult meg. A vásárló a boltban megvásárolt Rézangyal palackkal együtt kapott egy egyedi AP kódot, amellyel a dedikált microsite-on keresztül választhatott a limitált címkedesignok közül, majd egyedi, saját üzenetet is megadhatott – így született meg a teljesen személyre szabott ajándék.

Ez a rendszer ötvözte az offline impulzusvásárlást a digitális személyre szabhatóság élményével – ami különösen erős volt karácsony idején, az ajándékozás érzelmi motivációit kihasználva.

03

Kampánystratégia – ATL + BTL + DME integráció

A márkaépítő és értékesítést ösztönző célokat egyszerre támogattuk:

ATL

  • GDN, YouTube, Facebook kampány:

  • Reach: 3.000.000+

  • Video views: 100.000+

  • Webre átkattintás: 10.000+

  • Total activity: 3.000+

  • Egyedi karácsonyi reklámfilm

  • Microsite forgalomgenerálás és perszonalizáció

BTL

  • POS eszközök (pl. wobbler, nyakcímke, polcvégi kihelyezés):

  • Auchan: TOP 21

  • Tesco: TOP 38, 4 héten át

  • Tradi Trade: 500 db wobbler

  • Metro: shelf end

  • Spar: KAD listás kihelyezés

  • 10.000+ db nyakcímke

  • 1000+ perszonalizált címkerendelés

04

Miért volt különleges?

  • A legelsők közt valósítottunk meg teljes FMCG perszonalizációs kampányt – jóval korábban, mint a hazai üdítőmárkák ismert példái.

  • Az ajándékozási szezon érzelmi motivációit kihasználva valódi brand experience-t teremtettünk.

  • A technológiai és logisztikai akadályokat leküzdve egy egyszerű, mégis innovatív mechanikával maximalizáltuk az élményt.

  • A dizájn, UX és gyártási folyamat egyaránt a prémium érzetet erősítette – a termék és az üzenet egyaránt személyes lett.

Eredmény

A kampány nemcsak átlépte az elvárt aktivitási küszöböket, de valóban úttörő megközelítésként rezonált a célcsoporttal.

A vásárlók aktívan használták a címkeszemélyre szabási lehetőséget, a promóció közösségi médiás elérései pedig kiemelkedő hatékonyságot mutattak.

A Rézangyal karácsonyi promóciója így egy új, élményalapú márkakapcsolat mintapéldája lett.


Díjak - Említések

PERSZONALIZÁLT KARÁCSONYI PROMÓCIÓ - Arculattervezés / Csomagolástervezés / Kampány / Kampánykoncepció / Promóció / Reklámfilm


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

01

A projekt – Is it too late to be good?

A 2017-es kampány sikerét követően a cél egy még erősebb, még személyesebb karácsonyi élmény létrehozása volt, amellyel tovább mélyíthetjük a márka és a vásárlók közti kapcsolatot. Az új kampány középpontjában ismét a perszonalizáció állt, ám a keretrendszer változott: a márka webshopja időközben megszűnt, így a kampányt kétlépcsős vásárlási folyamattá kellett alakítanunk.

02

Mechanika – Offline vásárlás, online élmény

A kampány a vásárláshelyi boltokban zajlott, de a perszonalizált élmény online valósult meg. A vásárló a boltban megvásárolt Rézangyal palackkal együtt kapott egy egyedi AP kódot, amellyel a dedikált microsite-on keresztül választhatott a limitált címkedesignok közül, majd egyedi, saját üzenetet is megadhatott – így született meg a teljesen személyre szabott ajándék.

Ez a rendszer ötvözte az offline impulzusvásárlást a digitális személyre szabhatóság élményével – ami különösen erős volt karácsony idején, az ajándékozás érzelmi motivációit kihasználva.

03

Kampánystratégia – ATL + BTL + DME integráció

A márkaépítő és értékesítést ösztönző célokat egyszerre támogattuk:

ATL

  • GDN, YouTube, Facebook kampány:

  • Reach: 3.000.000+

  • Video views: 100.000+

  • Webre átkattintás: 10.000+

  • Total activity: 3.000+

  • Egyedi karácsonyi reklámfilm

  • Microsite forgalomgenerálás és perszonalizáció

BTL

  • POS eszközök (pl. wobbler, nyakcímke, polcvégi kihelyezés):

  • Auchan: TOP 21

  • Tesco: TOP 38, 4 héten át

  • Tradi Trade: 500 db wobbler

  • Metro: shelf end

  • Spar: KAD listás kihelyezés

  • 10.000+ db nyakcímke

  • 1000+ perszonalizált címkerendelés

04

Miért volt különleges?

  • A legelsők közt valósítottunk meg teljes FMCG perszonalizációs kampányt – jóval korábban, mint a hazai üdítőmárkák ismert példái.

  • Az ajándékozási szezon érzelmi motivációit kihasználva valódi brand experience-t teremtettünk.

  • A technológiai és logisztikai akadályokat leküzdve egy egyszerű, mégis innovatív mechanikával maximalizáltuk az élményt.

  • A dizájn, UX és gyártási folyamat egyaránt a prémium érzetet erősítette – a termék és az üzenet egyaránt személyes lett.

Eredmény

A kampány nemcsak átlépte az elvárt aktivitási küszöböket, de valóban úttörő megközelítésként rezonált a célcsoporttal.

A vásárlók aktívan használták a címkeszemélyre szabási lehetőséget, a promóció közösségi médiás elérései pedig kiemelkedő hatékonyságot mutattak.

A Rézangyal karácsonyi promóciója így egy új, élményalapú márkakapcsolat mintapéldája lett.


Díjak - Említések

PERSZONALIZÁLT KARÁCSONYI PROMÓCIÓ - Arculattervezés / Csomagolástervezés / Kampány / Kampánykoncepció / Promóció / Reklámfilm


Ügyfél: Coca-Cola HBC Kft. – Rézangyal

01

A projekt – Is it too late to be good?

A 2017-es kampány sikerét követően a cél egy még erősebb, még személyesebb karácsonyi élmény létrehozása volt, amellyel tovább mélyíthetjük a márka és a vásárlók közti kapcsolatot. Az új kampány középpontjában ismét a perszonalizáció állt, ám a keretrendszer változott: a márka webshopja időközben megszűnt, így a kampányt kétlépcsős vásárlási folyamattá kellett alakítanunk.

02

Mechanika – Offline vásárlás, online élmény

A kampány a vásárláshelyi boltokban zajlott, de a perszonalizált élmény online valósult meg. A vásárló a boltban megvásárolt Rézangyal palackkal együtt kapott egy egyedi AP kódot, amellyel a dedikált microsite-on keresztül választhatott a limitált címkedesignok közül, majd egyedi, saját üzenetet is megadhatott – így született meg a teljesen személyre szabott ajándék.

Ez a rendszer ötvözte az offline impulzusvásárlást a digitális személyre szabhatóság élményével – ami különösen erős volt karácsony idején, az ajándékozás érzelmi motivációit kihasználva.

03

Kampánystratégia – ATL + BTL + DME integráció

A márkaépítő és értékesítést ösztönző célokat egyszerre támogattuk:

ATL

  • GDN, YouTube, Facebook kampány:

  • Reach: 3.000.000+

  • Video views: 100.000+

  • Webre átkattintás: 10.000+

  • Total activity: 3.000+

  • Egyedi karácsonyi reklámfilm

  • Microsite forgalomgenerálás és perszonalizáció

BTL

  • POS eszközök (pl. wobbler, nyakcímke, polcvégi kihelyezés):

  • Auchan: TOP 21

  • Tesco: TOP 38, 4 héten át

  • Tradi Trade: 500 db wobbler

  • Metro: shelf end

  • Spar: KAD listás kihelyezés

  • 10.000+ db nyakcímke

  • 1000+ perszonalizált címkerendelés

04

Miért volt különleges?

  • A legelsők közt valósítottunk meg teljes FMCG perszonalizációs kampányt – jóval korábban, mint a hazai üdítőmárkák ismert példái.

  • Az ajándékozási szezon érzelmi motivációit kihasználva valódi brand experience-t teremtettünk.

  • A technológiai és logisztikai akadályokat leküzdve egy egyszerű, mégis innovatív mechanikával maximalizáltuk az élményt.

  • A dizájn, UX és gyártási folyamat egyaránt a prémium érzetet erősítette – a termék és az üzenet egyaránt személyes lett.

Eredmény

A kampány nemcsak átlépte az elvárt aktivitási küszöböket, de valóban úttörő megközelítésként rezonált a célcsoporttal.

A vásárlók aktívan használták a címkeszemélyre szabási lehetőséget, a promóció közösségi médiás elérései pedig kiemelkedő hatékonyságot mutattak.

A Rézangyal karácsonyi promóciója így egy új, élményalapú márkakapcsolat mintapéldája lett.


Díjak - Említések

Iparág

Iparág

Ital

Ital

Te is olyan promóciót szeretnél, ami érzelmet visz a vásárlásba – és márkakapcsolatot épít belőle?

Keress minket, ha olyan kampányra van szükséged, ahol az offline eladás és az online élmény egymást erősítik – és valódi hatással vannak a fogyasztóra.

Kampányok & Aktivációk, Digitális megoldások, Design & Vizuális tartalom

Perszonalizált karácsonyi promóció

Kampányok & Aktivációk, Digitális megoldások, Design & Vizuális tartalom

Perszonalizált karácsonyi promóció

Kampányok & Aktivációk, Digitális megoldások, Design & Vizuális tartalom

Perszonalizált karácsonyi promóció

Design & Vizuális tartalom

Ördögi pálinka rebranding

Design & Vizuális tartalom

Ördögi pálinka rebranding

Design & Vizuális tartalom

Ördögi pálinka rebranding

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Digitális megoldások

V/BEevent.hu

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!