PálinCard promóció

Ügyfél:

Kategória:

KampánykoncepcióPromóció

Eredményeink:

Az aktivitás során közel 20.000 csomag kártyát használtunk fel, tehát több, mint 6600 x 4cl került értékesítésre a célzott élménypromóciónkkal!

01 A koncepció

80’s are back!

Egyetemi városok, fiatalokra célzó önjáró promóciójaként találtuk ki és valósítottuk meg a ifjúkorunk autóskártyáira – még a papír alapanyagban és látványban is – hajazó „Pálincard” promóciónkat, ahol csakúgy, mint anno a lóerő és a sebesség most az íz és illatkarakterek stb. értékei versenyeztek egymással.

A „fogyasztást” megtartottuk… 🙂

A promóció önjáróan működött, szórakoztatás közben edukált is. 4cl fogyasztása után 3 kártyát kapott a vendég, tehát minél többet fogyasztott annál nagyobb esélye volt legyőzni barátait. Nehezítés gyanánt olyan „Lúzer” kártyákat is létrehoztunk, mint például a „törlés”, a „VBK”, vagy a „vodka narancs”.