01 A projekt
Egy új világ kezdete
HUB ügynökségként legnagyobb előnyünk és szabadságunk, hogy minden ügyfelünk számára perszonalizált csapatot tudunk kialakítani az évek során kialakított poolunkból. A projekt a csapat kialakításával, briefelésével és ütemezésével kezdődött.
Hogy tények mentén kerüljön megalkotásra a Rézangyal márkastratégia megvizsgáltuk a hazai piacot értékesítési csatorna, volumen, ízek, versenytárs jellemzők és sok egyéb tényező mentén. Megvásároltuk a legfőbb versenytársaink palackjait, melyeket fókuszcsoportos kutatások mentén elemeztünk többek közt olyan tényezők mentén, mint a csomagolás, árazás, üzenetek, stb. Utánajártunk a pálinkafogyasztási szokásoknak és azoknak az attribútumoknak melyek értéket, vagy lehetőséget jelentenek a koncepció kialakításakor.
Az összegyűjtött hard tények és soft hipotézisek alapján kialakítottuk a rézangyal márkastratégia tervkoncepcióját. Ezek mentén új márkaalapokat, új márkaélményt teremtettünk a Rézangyal prémium kollekciója köré.
02 A projekt
Márkastratégia, arculat, csomagolástervezés
A Rézangyal márkastratégia az olyan átfogó alapszabályoktól kezdve valósult meg, mint a brand manifesto – vagyis a márka DNS-e, amely felülről minden tevékenységét áthat – a márka karakter, márkaígéret, megkülönböztetési pontok és a Reasons to Believe. Egészen az olyan operatívabb jellegű szabályrendszerig bezárólag, mint a logo és színek, tipográfia, valamint hangnem, alayout elrendezések és fotózás-videozás stb. szerepelnek.
Mindezek mentén, megalkottuk a márka új, prémium kollekciójának teljes arculatát és a csomagolástervezés során a minden, kutatásból kinyert tényre visszamutató csomagolásokat. A csomagolástervezés során előkészítettük a címke terveket, majd a bekért – közel 60 különböző – mintaelem közül kiválasztottuk a legmegfelelőbb papír, stanc és prég mintákat összevetve azok költségeit és vizsgálva a gyakorlati palackozhatóságot. A döntés mentén finalizáltuk és leadtunk a nyomdai címke terveket, valamint felügyeltük a nyomdaindulást és részt vettünk a palackozás indításán is.
KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk
Tényeken alapuló csomagolás designt szeretnél termékednek?
Keress minket és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.
A jó pálinkát illatolva, kortyonként ízlelgetve kell fogyasztani, hiszen csak így teljesedhet ki az általa nyújtott élmény.
– BORBÁTH GABRIELLA
Tényeken alapuló csomagolás designt szeretnél termékednek?
Keress minket és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.
HASONLÓ
projektek
03 A projekt
Implementálás és kampány
Feladatunk itt nem állt meg, hiszen a fentiek mentén megvalósult termékek és a guidebook mentén a Rézangyal márkastratégia implementálására is szükség volt. Elkészítettük a termék és image fotókat, 3D látványterveket készítettünk és animáltunk, Key Visualokat fejleszettünk, valamint szlogent és szöveget írtunk, illetve nem utolsósorban irányítottuk a webdesignerek, szövegírók majd a webfejlesztők munkáját.
A projekt során irányítottuk a termékbevezetés kommunikációs kampányát , eseményét és az állandó social media kommunikációt is csapatunk végezte. Információs kiadvánnyal segítettük a sales csapatot, valamint feladatunk volt a POS-ek, a POPAI fődíjas horeca kis- és retail nagydisplayek, valamint a kiállítási standok tervezése is.
KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk
POPAI fődíjas display-en szeretnéd bemutatni a termékeid?
Keress minket és egyeztessünk!
KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk
KERESS
MINKET
ha tények mentén alkotott, üzleti célokat szolgáló kreatív és hatékony csomagolásdesign -t szeretnél!
Tudtad,
hogy a terméked csomagolás designja legalább annyira fontos, mint maga a termék?
A jó csomagolás a tényekre alapozott design és a funkció kombinációja. A tényekre alapozott koncepció, az innovatív és egyedi megjelenés felkelti a vásárlóid érdeklődését és azonnal bizalmat ébreszt a terméked iránt. Mi kutatásokkal alátámasztott tények mentén, gondosan megalkotott stratégiával fejlesztjük a csomagolásod.