Admin

LOLLIPOP @bronz

2025. júl. 29.

/

5 min.

Az van, hogy WOW!

2019 11 27-én kedd este adták át a legjobb márkaélményeket és aktivációkat díjazó Lollipop verseny díjait. Idén összesen 160 nevezés érkezett, ebből 79 pályamunka került shortlistre.

A főzsűri elnöke idén Dolezsai Gergely, a Telenor Brand és Marketing kommunikációs igazgatója volt. Mellette Bene Nikoletta, (SPAR Magyarország), Csirke Dániel (Geometry Global) Haász Dömötör (Coca-Cola Hellenic Magyarország) Hivatal Péter (DIMSZ) Kovácsházy Dénes (Multicom) Mezősi Rita (Vylyan Pincészet), Mikófalvy Balázs (Bo Live Branding Agency) Monori Bálint (Human Telex), Pintér Nóra (Sziget) Szerényi Szabolcs (Kreatív), Tárkányi Szabolcs (Mediator Group) Tarkovács András (HD Group) Tóth-Császár Gergely (RAS) alkotta a főzsűrit.

A Lollipopon a remek munkák mellett a mi csapatunk munkája is górcső alá került, aminek eredményeképp egyedüli díjazottként elhozhattuk a kategória bronz díját! Igazán büszkék vagyunk az eredményre, megérte a befektetett munka minden perce!

Az van, hogy WOW!

2019 11 27-én kedd este adták át a legjobb márkaélményeket és aktivációkat díjazó Lollipop verseny díjait. Idén összesen 160 nevezés érkezett, ebből 79 pályamunka került shortlistre.

A főzsűri elnöke idén Dolezsai Gergely, a Telenor Brand és Marketing kommunikációs igazgatója volt. Mellette Bene Nikoletta, (SPAR Magyarország), Csirke Dániel (Geometry Global) Haász Dömötör (Coca-Cola Hellenic Magyarország) Hivatal Péter (DIMSZ) Kovácsházy Dénes (Multicom) Mezősi Rita (Vylyan Pincészet), Mikófalvy Balázs (Bo Live Branding Agency) Monori Bálint (Human Telex), Pintér Nóra (Sziget) Szerényi Szabolcs (Kreatív), Tárkányi Szabolcs (Mediator Group) Tarkovács András (HD Group) Tóth-Császár Gergely (RAS) alkotta a főzsűrit.

A Lollipopon a remek munkák mellett a mi csapatunk munkája is górcső alá került, aminek eredményeképp egyedüli díjazottként elhozhattuk a kategória bronz díját! Igazán büszkék vagyunk az eredményre, megérte a befektetett munka minden perce!

Az van, hogy WOW!

2019 11 27-én kedd este adták át a legjobb márkaélményeket és aktivációkat díjazó Lollipop verseny díjait. Idén összesen 160 nevezés érkezett, ebből 79 pályamunka került shortlistre.

A főzsűri elnöke idén Dolezsai Gergely, a Telenor Brand és Marketing kommunikációs igazgatója volt. Mellette Bene Nikoletta, (SPAR Magyarország), Csirke Dániel (Geometry Global) Haász Dömötör (Coca-Cola Hellenic Magyarország) Hivatal Péter (DIMSZ) Kovácsházy Dénes (Multicom) Mezősi Rita (Vylyan Pincészet), Mikófalvy Balázs (Bo Live Branding Agency) Monori Bálint (Human Telex), Pintér Nóra (Sziget) Szerényi Szabolcs (Kreatív), Tárkányi Szabolcs (Mediator Group) Tarkovács András (HD Group) Tóth-Császár Gergely (RAS) alkotta a főzsűrit.

A Lollipopon a remek munkák mellett a mi csapatunk munkája is górcső alá került, aminek eredményeképp egyedüli díjazottként elhozhattuk a kategória bronz díját! Igazán büszkék vagyunk az eredményre, megérte a befektetett munka minden perce!

Admin

Share Article

Share Article

Share Article

Legfrissebb híreink

🍦🔥 Tűzforró hírek a jéghideg kategóriából!

A márka számára tervezett designunk felkerült a Packaging of the Worldre, ami kb. a csomagolásdizájnok világtérképe! 🌍

2025. okt. 1.

🍦🔥 Tűzforró hírek a jéghideg kategóriából!

A márka számára tervezett designunk felkerült a Packaging of the Worldre, ami kb. a csomagolásdizájnok világtérképe! 🌍

2025. okt. 1.

🍦🔥 Tűzforró hírek a jéghideg kategóriából!

A márka számára tervezett designunk felkerült a Packaging of the Worldre, ami kb. a csomagolásdizájnok világtérképe! 🌍

2025. okt. 1.

Cold as ice❄️ , but hot as hell 🔥

A polcokon az új munkánk: a Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém designja élőben is hozza, amit terveztünk. Körkörös illusztrációk, top cap láthatóság, minden szögből beazonosítható márkaélmény – kutatásból született, a vásárlás pillanatában működik.

2025. szept. 14.

Cold as ice❄️ , but hot as hell 🔥

A polcokon az új munkánk: a Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém designja élőben is hozza, amit terveztünk. Körkörös illusztrációk, top cap láthatóság, minden szögből beazonosítható márkaélmény – kutatásból született, a vásárlás pillanatában működik.

2025. szept. 14.

Cold as ice❄️ , but hot as hell 🔥

A polcokon az új munkánk: a Bocco d’Oro Sütemény Jégkrém designja élőben is hozza, amit terveztünk. Körkörös illusztrációk, top cap láthatóság, minden szögből beazonosítható márkaélmény – kutatásból született, a vásárlás pillanatában működik.

2025. szept. 14.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk

Márton és Lányai helyzetjelentés. Ilyen a valóban gondosan válogatott gyümölcs!

2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk

Márton és Lányai helyzetjelentés. Ilyen a valóban gondosan válogatott gyümölcs!

2025. aug. 18.

Falnánk is, de kortyolni fogjuk

Márton és Lányai helyzetjelentés. Ilyen a valóban gondosan válogatott gyümölcs!

2025. aug. 18.

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!

Gyere és iratkozz fel a hírlevelünkre!