GET DIRTY! Again.

Ügyfél:

Kategória:

FotózásKampányKampánykoncepció

Dátum:

2018. március

01 A brief

A Fundango-val közös együttműködésünk jellemzően egyszerű gondolatmeneten nyugszik. Minden kommunikáció során elsődleges cél a termékfókusz, azok jól látható megjelenítése és bemutatása, ám elsődleges fókusz a kreativitás is és annak a bizonyos „spark”-nak a hozzáadása is. Cél, hogy minden esetben a Fundango legyen az, ami valami “mást” csinál ugyan úgy!

A kampánykoncepció és a gyártási folyamatok során egyaránt szempont volt, hogy az elkészülő anyagokat mind print, mind digitális felületeken jól tudjuk használni.

02 A koncepció

Együtt lógunk a haverokkal

A koncepció – természetesen – egy szóviccből épült.

Szabadidő ruházatról lévén szó a társasági élmények övezik a márkát. Legyen szó akár a hétköznapi bandázásokról, a hétvégi gördeszka- vagy BMX pályákon szerzett élményekről, vagy akár az éjszakai mulatozásokról minden esetben társaságban, együtt és a haverjainkkal együtt lógva éljük az életünket. A Fundango ezt, a sportokkal övezett a társasági létet képviseli, ezért megfogtuk a kifejezést, fejre állítottuk, kifordítottuk, megráztuk, átértelmeztük, majd vissza és a végén egy kampánykoncepciót készítettünk belőle.

02 A kampány

Offline:

A Citylight és 1/1 print kreatívok mellett a márkaüzletben, a Dockyard- és a partner üzletekbe is olyan fekvő, leporello jellegű katalógust hoztunk létre, amely az egymás mellé „teregetett” modelleket folytonosságában mutatja be, ezáltal figyelemfelkeltő és kreatív módon tálalva a termékeket az érdeklődők felé.

 

Online:

A márka weboldalán interaktív katalógust hoztunk létre, amely parallax módon reagált a görgetésre. A katalógusban minden termék „shoppable” volt, tehát egy kattintással azonnal megvásárolhatóvá tettük.

A márka social media oldalán paid és organic kommunikációt is folytattunk, ezáltal awareness-t és forgalmat is terelve a webshopra.

01 How It’s made?

Szuper banális módon természetesen, hisz az ötletet követően nem kellett más, mint a modellek, egy stúdió, egy létra és sok sok nevetés. Majd egy kis grafikai utómunka és az ötletből valóság és sikeres kampány lett.