01 A brief
A Fundango-val közös együttműködésünk jellemzően egyszerű gondolatmeneten nyugszik. Minden kommunikáció során elsődleges cél a termékfókusz, azok jól látható megjelenítése és bemutatása, ám elsődleges fókusz a kreativitás is és annak a bizonyos „spark”-nak a hozzáadása is. Cél, hogy minden esetben a Fundango legyen az, ami valami “mást” csinál ugyan úgy!
A kampánykoncepció és a gyártási folyamatok során egyaránt szempont volt, hogy az elkészülő anyagokat mind print, mind digitális felületeken jól tudjuk használni.
02 A koncepció
Együtt lógunk a haverokkal
A koncepció – természetesen – egy szóviccből épült.
Szabadidő ruházatról lévén szó a társasági élmények övezik a márkát. Legyen szó akár a hétköznapi bandázásokról, a hétvégi gördeszka- vagy BMX pályákon szerzett élményekről, vagy akár az éjszakai mulatozásokról minden esetben társaságban, együtt és a haverjainkkal együtt lógva éljük az életünket. A Fundango ezt, a sportokkal övezett a társasági létet képviseli, ezért megfogtuk a kifejezést, fejre állítottuk, kifordítottuk, megráztuk, átértelmeztük, majd vissza és a végén egy kampánykoncepciót készítettünk belőle.
02 A kampány
Offline:
A Citylight és 1/1 print kreatívok mellett a márkaüzletben, a Dockyard- és a partner üzletekbe is olyan fekvő, leporello jellegű katalógust hoztunk létre, amely az egymás mellé „teregetett” modelleket folytonosságában mutatja be, ezáltal figyelemfelkeltő és kreatív módon tálalva a termékeket az érdeklődők felé.
Online:
A márka weboldalán interaktív katalógust hoztunk létre, amely parallax módon reagált a görgetésre. A katalógusban minden termék „shoppable” volt, tehát egy kattintással azonnal megvásárolhatóvá tettük.
A márka social media oldalán paid és organic kommunikációt is folytattunk, ezáltal awareness-t és forgalmat is terelve a webshopra.
01 How It’s made?
Szuper banális módon természetesen, hisz az ötletet követően nem kellett más, mint a modellek, egy stúdió, egy létra és sok sok nevetés. Majd egy kis grafikai utómunka és az ötletből valóság és sikeres kampány lett.