War Against Bore

Ügyfél:

Kategória:

FotózásKampányKampánykoncepcióKiadványtervezésReklámfilmWeboldalkészítés

01 Kampányleírás

Outside of the comfort zone

A „War against bore” kampány célja, hogy felrázza a Fundango sportruházati márka rajongóit és a sportoló közösséget.

A kampányunk egy pozitív, lendületes és inspiráló ámde picit provokáló szlogenre épül, amely arra ösztönzi az embereket, hogy hagyják el a mindennapok monotóniáját és komfortzónáját, merüljenek el a sportban és a kalandokban.

A kampány által a Fundango célja volt, hogy erősítse a márkahűséget, új vásárlókat vonzzon és erősítse pozícióját a sportruházati piacon. Emellett a kampány hozzájárul a sport közösségének összetartásához és a sportolás örömének népszerűsítéséhez.

02 art direction

A kampány erősen épült a vizualitásra

Természetes fényeket használtunk, természetes szituációkba helyeztük modelljeinket – szponzoráltainkat, hisz olyan fényképek készítése, ezáltal olyan hangulat átadása volt a célunk, amely bármely fiatal által elérhető és átélhető, vagy akár korábbi, felidézhető emlékeket csal elő. A fotózás helyszíne a messzi Horvátország volt, ahol a szuper csapat néhány nap leforgása, tömény élményszerzése és megállíthatatlan jókedve alatt egy teljes szezonkreatív képi anyagát gyártottuk le.

Hogy ezeket formába öntsük egy olyan Key Visual létrehozásán dolgoztunk, amely következetesen átemelhető volt a nyomtatott eszközökről a digitálisokra, valamint egy print hirdetésről egy egész katalógusra. A döntés előkészítése érdekében ezekből több verziót is készítettünk a brandbook szabályai mentén.

03 Kommunikáció

Act like an HQ

A Fundango márka ebben az időszakban egyre erősebb piacot szerzett magának a külföldi országokban is, így kiemelt figyelmet volt szükséges fordítani arra, hogy a kommunikációs elemek könnyen mutálhatók és széles módon felhasználhatók legyenek.

Kreatívokat gyártottunk a legkülönbözőbb print felületekre az 1/1 újsághirdetéstől kezdve a Hervis polc/faldekoráciján keresztül a nyomtaott katalógusig és online használható kreatívokat gyártottunk a bannercsomagoktól kezdve a webes felületeken át a digitális, kattintható imagekatalógusig bezárólag.

A projekt során nem volt szó forgatásról, ám ahogyan az lenni szokott a GoPro állandóan a kezünk ügyében volt, így megörökítettük a mindennapokat, az élményeket és hangulatokat, amik értek minket. Nézzétek meg a rövid werk anyagot.