Rope Swing rendezvényaktivitás, rendezvénypromóció

Ügyfél:

Kategória:

KampánykoncepcióRendezvény

Dátum:

2011

01 Projektleírás

Rendezvényaktivitás, rendezvénypromóció

Volt egy extrémsport központú rendezvénysorozat Budapesten, az Offline Sports Games, amit mindenki csak „OSG” néven ismert.

A Fundango számára a célközönség egyet jelentett a vásárlóközönséggel, így a különböző márkahelyszínek és értékeítési promóciók mellett igen fontos volt élményt és látványos rendezvényaktivitás hozni az igen magas ingerküszöbbel bíró extrémsport rajongók számára.

Úgyhogy mind a srácokat, mind a fantáziájukat is megmozgattuk.

02 A koncepció

Move your body, buddy!

Swing & move like you don’t care

Különleges koncepciót hoztunk a márkának, amely a BMX-es, montis közönség számára lehetővé tette azt, hogy biztonságban gyakorolhassák azokat a trükköket, amelyeket a félcsőben, vagy az ugrókon tennének.

Egy olyan rendezvényaktivitást valósítottunk meg a Fundango számára, ami nemzetközi szinten is újat mutatott. Hívtunk egy daruskocsit, fogtunk egy kötelet, készíttettünk egy hevedert, majd ezeket lelógattuk. A srácok a hevederbe bújva biztonságban lenghettek és próbálhatták ki a még „be nem adott” trükkökjeiket.

A Fundango rendezvényaktivitása óriási sikerrel bírt, tömött sorokban álltak a fiatalok, illetve az utólagos organikus PR kommunikáció eredményei is kiemelkedőek voltak a különleges ötlet és a célcsoportra szabott élménymarketingnek köszönhetően.