Aloha Beach

Ügyfél:

Kategória:

FotózásKampányKampánykoncepcióKiadványtervezésReklámfilm

Dátum:

2014

01 A brief

Újat-többet-jobbat-mást

Háttérinformáció:

A Fundango egy jól ismert és elismert lifestyle ruházati márka, amely hosszú évek óta, hazai szegmenségben piacvezetőként volt jelen a piacon. A márka élteti az innovációt, az egyedi tervezést és mindig törekedett a különbözőségre és kitűnésre a többi márka közül. A nyári szezonban szerették volna egy, a fenti irányelveket képviselő kreatív kampánnyal bemutatni új kollekciójukat, úgy, hogy még az eddigieknél is sokkal frissebb, lenyűgözőbb és emlékezetesebb legyen.

01 A koncepció

ANALOG SUMMER

Az egész úgy kezdődött, hogy néhányan rákattantunk az analóg fotózásra, a 35mm filmre. Imádjuk a hangulatát, imádjuk a színeit és imádjuk azt a „processt”, ahogy előhívjuk és levilágítjuk őket.

Kerestük a lehetőséget, hogy hogyan tudjuk ezt nem csak a saját szakállunkra űzni, hanem egy valóban értékes és komoly anyagot készíteni. Filmre. A digitális korszak kellős közepén.

Hihetetlen bátorságra és bizalomra utal, hogy a Fundango csapata nyitott volt a koncepciónkra és hihetetlen felelősségre részünkről, hogy vállaltuk, hogy semmi nem sülhet el balul. Nem fűzhetjük be rosszul a tekercset, nem kaphat fényt a film, nem mérhetjük el a fényt stb. Egy lehetőségünk van.

De vállaltuk. Mi is és a Fundango is. Megegyeztünk, hogy ezúttal analóg eszközökkel készítjük el a szezonkommunikáció alapjait, így hát fogtunk jónéhány tekercset, összeszedtük a csapatot, autóba ugrottunk, majd irány Hossegor és környéke.

Talán az egyik legjobb hangulatú imagefotózás, szörfözés, longboardozás és bandázás volt valaha, aminek végeredménye is magáért beszél.

01 A kampány

RECSEGJEN A FILM!

Az elkészült analóg anyagot digitalizáltuk, kialakítottunk egy Key Visualt, amit a teljes szezonkommunikáció során használtuk.

A kampány legfőbb elemei a saját és fizetett digitális csatornáktól és email kommunikációtól kezdve a különböző print kiadványokon és hirdetéseken át egészen a vásárláshelyi megjelenésekig bezárólag tartottak.

Mind a kampány teljesítésére, mind a gyártott anyagokra is igazán büszkék vagyunk.

Ez egy olyan kampány volt, aminek minden egyes elemébe gyermeki lelkesedéssel vágtunk bele.

01 A video

Just for fun.DANGO

A projekt során nem volt szó forgatásról.

Mi sem terveztünk vele és a Fundango sem kért tőlünk ilyet, ám ahogyan az lenni szokott a GoPro állandóan a kezünk ügyében volt, így megörökítettük a mindennapokat, az élményeket és hangulatokat, amik értek minket. Pár hétre rá, hogy hazaértünk elővettük a kamerát, behúztuk a memóriakártyán lévő anyagokat és folyamatosan felkiabáltunk, hogy „mekkora snitt”, „mekkora feel”. A sokadik ilyen után úgy gondoltuk, hogy már csak a magunk kedvére is összedobunk egy rövid anyagot, ami végül annyira tetszett a Fundango csapatának is, hogy a kampány egyik kiemelt kommunikációs eleme lett.

2 hét bandázás, 1 hét scannelés. 1440 analóg képkocka és 160 digitális termékfotó. 1 hét retus, 1 hét imagekatalógus. 0,5 év aktív kommunikáció.