01 A brief
Újat-többet-jobbat-mást
Háttérinformáció:
A Fundango egy jól ismert és elismert lifestyle ruházati márka, amely hosszú évek óta, hazai szegmenségben piacvezetőként volt jelen a piacon. A márka élteti az innovációt, az egyedi tervezést és mindig törekedett a különbözőségre és kitűnésre a többi márka közül. A nyári szezonban szerették volna egy, a fenti irányelveket képviselő kreatív kampánnyal bemutatni új kollekciójukat, úgy, hogy még az eddigieknél is sokkal frissebb, lenyűgözőbb és emlékezetesebb legyen.
01 A koncepció
ANALOG SUMMER
Az egész úgy kezdődött, hogy néhányan rákattantunk az analóg fotózásra, a 35mm filmre. Imádjuk a hangulatát, imádjuk a színeit és imádjuk azt a „processt”, ahogy előhívjuk és levilágítjuk őket.
Kerestük a lehetőséget, hogy hogyan tudjuk ezt nem csak a saját szakállunkra űzni, hanem egy valóban értékes és komoly anyagot készíteni. Filmre. A digitális korszak kellős közepén.
Hihetetlen bátorságra és bizalomra utal, hogy a Fundango csapata nyitott volt a koncepciónkra és hihetetlen felelősségre részünkről, hogy vállaltuk, hogy semmi nem sülhet el balul. Nem fűzhetjük be rosszul a tekercset, nem kaphat fényt a film, nem mérhetjük el a fényt stb. Egy lehetőségünk van.
De vállaltuk. Mi is és a Fundango is. Megegyeztünk, hogy ezúttal analóg eszközökkel készítjük el a szezonkommunikáció alapjait, így hát fogtunk jónéhány tekercset, összeszedtük a csapatot, autóba ugrottunk, majd irány Hossegor és környéke.
Talán az egyik legjobb hangulatú imagefotózás, szörfözés, longboardozás és bandázás volt valaha, aminek végeredménye is magáért beszél.
01 A kampány
RECSEGJEN A FILM!
Az elkészült analóg anyagot digitalizáltuk, kialakítottunk egy Key Visualt, amit a teljes szezonkommunikáció során használtuk.
A kampány legfőbb elemei a saját és fizetett digitális csatornáktól és email kommunikációtól kezdve a különböző print kiadványokon és hirdetéseken át egészen a vásárláshelyi megjelenésekig bezárólag tartottak.
Mind a kampány teljesítésére, mind a gyártott anyagokra is igazán büszkék vagyunk.
Ez egy olyan kampány volt, aminek minden egyes elemébe gyermeki lelkesedéssel vágtunk bele.
01 A video
Just for fun.DANGO
A projekt során nem volt szó forgatásról.
Mi sem terveztünk vele és a Fundango sem kért tőlünk ilyet, ám ahogyan az lenni szokott a GoPro állandóan a kezünk ügyében volt, így megörökítettük a mindennapokat, az élményeket és hangulatokat, amik értek minket. Pár hétre rá, hogy hazaértünk elővettük a kamerát, behúztuk a memóriakártyán lévő anyagokat és folyamatosan felkiabáltunk, hogy „mekkora snitt”, „mekkora feel”. A sokadik ilyen után úgy gondoltuk, hogy már csak a magunk kedvére is összedobunk egy rövid anyagot, ami végül annyira tetszett a Fundango csapatának is, hogy a kampány egyik kiemelt kommunikációs eleme lett.