01 A feladat
A Fundango számára 2012 óta szezonról szezonra készítjük el a termék és imagefotókat, majd ezekből egy szezonális key visualt, úgynevezett „szezonkreatívot” létrehozva állítjuk össze a print kiadványokat és hírleveleket, kezeljük az általános márkaépítést szolgáló online és social kommunikációt, indítjuk a webshopra irányuló vásárlásösztönző kampányokat, és foglalkoztunk a vásárláshelyi POS eszközök és displayek tervezésével is.
Sok esetben készítjük mi a pólógrafikákat, valamint sweatshirteken és shortokon szereplő patterneket is, így büszkeséggel és valódi elkötelezettséggel tölt el minket, mikor a közösen létrehozott ruházati termékeket tudjuk környezetbe helyezni és kommunikálni azokataz adott cél szerint.
A lifestyle márka számára már csak annak jellege miatt is kifejezetten fontos a hangulat és életérzés megteremtése a termékfókuszú és értékesítésösztönző kommunikációs tevékenységen túl. Úgy gondoljuk a hosszútávú együttműködésünk kulcsa a remek kapcsolat, valamint a sales és brand célok közti egyensúly sikeres megtalálása és eredményes megvalósítása.