A dínyertes csomagolásdesign
Apropója
A díjnyertes csomagolásdesign apropója nem más, mint a márka 10 éves évfordulója.
A Rézangyal alapítói, 2005-ben indították vállalkozásukat abból a célból, hogy olyan prémium minőségű pálinkával lépjenek piacra, ami egyszerre állja meg a helyét itthon és külföldön egyaránt. Missziójuk a klasszikus, és nagyapáink italának tartott pálinka arculatváltása volt ezért a minőség mellett a designra és az elsősorban fiatal célközönség számára szóló kommunikációra is nagy hangsúlyt fektettek.
A márka 10. születésnapjának apropójául egy olyan, limitált csomagolásdesingn-nal rendelkező széria létrehozása és egy aköré felépített kampány megvalósítása volt feladatunk, amely fiatalos, színes és tükrözi a Rézangyal azon elmúlt éveit, ami a legnagyobb magyar fesztiválok főtámogatójaként, illetve számos hazai zenész – zenekar szponzoraként telt.
A dínyertes csomagolásdesign
Koncepciója
„Mutassunk előre, miközben visszatekintünk!”
A születésnapra az elmúlt tíz év öt legkedveltebb íze számára extravagáns, látványos csomagolásdesign -t álmodtunk meg. A kajszibarack, a mézes ágyas meggy, a barrique szilva, az ágyas málna és a feketecseresznye ízeket öltöztettük át és ruháztuk fel változatos címkékkel, melyeken a kézzel rajzolt minták minden palackot egyedivé tesznek.
Az ízek fantázianevei az ízekhez és a márka kedvenc témáihoz igazodnak, melyek a love, beat, rock, festival és friendship.
A díjnyertes csomagolásdesign kreatív koncepciójának megalkotásán túl a teljes gyártásmanagementért feleltünk, illetve a „10 years of Rézangyal kampány” projekt alatt megtekinthetően a limitált kollekció köré felhúzott kampány is a mi kezünk munkája.
Amennyiben díjnyertes csomagolásdesign -t szeretnél…
…amely nem csak szép, de bevételt is termel, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a tényeken alapuló, üzleti célokat szolgáló kreatív csomagolásdesign kialakításában.
A dínyertes csomagolásdesign
És a technológia, ami mögötte van
A díjnyertes csomagolásdesign és a címkék egyik fő különlegessége a nyomdai kivitelezésben rejlik. A koncepció megalkotásának nulladik pontjától a szlovák NAP nyomdával közösen gondolkoztunk, hiszen a digitális nyomdagépük olyan új randomgeneráló szoftvert használ, amely Európában elsőként Náluk, majd kereskedelmi forgalomban megvalósult verzióban először Nálunk volt elérhető.
Hogy a csomagolástervezés során kihasználjuk az új szoftverben rejlő lehetőségeket, ahhoz a palackokra került mintát nagy méretben terveztük sok kis részlettel. A nyomás során szoftveresen, a nagy mintából kerül kivágásra egy címkényi „random szelet”. A szoftver kicsinyít és nagyít, valamint kétirányú forgatást végez, így tulajdonképpen ezer és ezer különböző variáció, tehát teljesen egyedi palack születik.
Nem túlzás a széria kommunikációja során, hogy „Minden palack egyedi”.
Hogy megkoronázzuk a díjnyertes csomagolásdesign egyediségét még egy aspektust behoztunk. Ez egy olyan hipotézisre épült, miszerint Rézangyal pálinkát legfőképpen éjszaka, fesztiválokon, HoReCa egységekben és házibulikban fogyasztanak a sötétben. Ahhoz, hogy láthatóvá és megkülönböztethetővé tegyük a palackokat a címkék fix részét foszforeszkáló festékkel szitáztuk, így azok világítottak a sötétben, ezáltal outstanding polci láthatóságot elérve.
Ha díjnyertes csomagolásdesign -t szeretnél…
…amely nem csak szép, de bevételt is termel, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a tényeken alapuló, üzleti célokat szolgáló kreatív csomagolásdesign kialakításában.
A dínyertes csomagolásdesign
Eredményei
Szakmai szempontból igen büszkék vagyunk rá, hogy kiemelt aranyat hoztunk el hazánk talán legelismertebb packaging design versenyéről a PAKK-ról, valamint többek közt olyan nemzetközi siteok szemlézték a munkánkat, mint a WORLD BRAND DESIGN SOCIETY, a PACKAGING OF THE WORLD, vagy a FAVOURITE DESIGN.
Üzleti szempontból pedig örömmel konstatáltuk, hogy a limitált kollekciót oly örömmel fogadta a fogyasztóközönség, hogy két újragyártást volt szükséges eszközölnie a Rézangyal csapatának.
Ha díjnyertes csomagolásdesign -t szeretnél…
…amely nem csak szép, de bevételt is termel, akkor vedd fel velünk a kapcsolatot, hogy segíthessünk a tényeken alapuló, üzleti célokat szolgáló kreatív csomagolásdesign kialakításában.
KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk KAPCSOLAT Beszéljünk
Mikor csomagolást tervezünk számodra nem csak a potenciális vásárlóid fejével gondolkozunk, hanem kutatásokra és tényekre alapozzuk az irányt, majd teszteljük a koncepciókat.
– SOLID agency
HASONLÓ
projektek
KERESS
MINKET
ha tények mentén alkotott, üzleti célokat szolgáló kreatív és hatékony, díjnyertes csomagolásdesign -t szeretnél!
Tudtad,
hogy a terméked csomagolása legalább annyira fontos, mint maga a termék?
A jó csomagolás a tényekre alapozott design és a funkció kombinációja. A tényekre alapozott koncepció, az innovatív és egyedi megjelenés felkelti a vásárlóid érdeklődését és azonnal bizalmat ébreszt a terméked iránt. Mi kutatásokkal alátámasztott tények mentén, gondosan megalkotott stratégiával fejlesztjük a csomagolásod.