01 A projekt
Vágod, hogy vágod…!?
A Fundango márka célcsoportja azokat az aktív fiatalokat takarja, akiket a nyári szezonban a sportpályákon túl legfőképpen élményeken és/vagy a fesztiválokon keresztül lehet elérni, így a VOLT fesztiválon és Balaton Sound-on történő márkakitelepülésekre, márkaüzletekbe és a digitális térbe egyaránt egy olyan aktivitás létrehozásán volt a cél, ahol a laza nyári fesztiválviseletet és az élményt kötjük össze, majd tesszük hasznossá.
04 A koncepció
Coachella at home
A koncepciónk alapját egy szimpla Pinterest keresés adta, mikor vagány fesztiválviselettel kapcsolatos inspirációt gyűjtöttünk. Itt lestük el az első poló vágási ötleteket és ez inspirált minket a kampány kialakítására.
Ahhoz, hogy olyan verziók mellett tehessük le a voksunkat, amelyet bárki meg tud valósítani egy darab olló és egy kis kézügyesség segítségével vagy 30 pólót vágtunk szét, ám kialakult a végleges shortlist.
Mivel némelyik póló esetében inkább a hátán vágott minták izgalmasak 360 fokban terveztük bemutatni a kész szetteket. A fotózást ennek mentén,- a modelleket körbeforgatva, szakaszonként lefotózva – készítettük, és a digitális felületet is úgy fejlesztettük le, hogy azok a kurzor és/vagy a mobilunk mozgására reagáljanak. Mikor a felhasználó az egeret vagy a telefonját horizontális irányban mozgatja, a képen látható modell a körbe mozogni kezd, ha pedig 360 fokban bármerre mozdul az egér, a grafikai anyag három rétegre bontva egymástől függetlenül, parallax módon elmozog az egymás feletti síkokon. Így kapott az egész felület egy finom, folytonos mozgást.
Az egyértelmű instrukciók kedvéért a képernyő alján lévő felnyíló panel segítségével jelenítettünk meg „how-to cut” illusztrációkat és szöveges „fesztivál póló recept” leírást.
03 Grafikai anyagok
A kampány vizuális elemeit egytől-egyig kézzel rajzoltuk meg, majd a papírra vetett skicceket digitalizáltuk.
Ezek a grafikai elemek és feliratok szolgáltak a modellek háttereként, hiszen minden egyes szettnek külön, stílushoz szabott háttérgrafikát készítettünk, amik parallax módon mozogtak a microsite használata közben.
03 Kommunikáció
Az előkommunikáció során elsősorban a digitális kommunikációs csatornákat vetettük be az organikus eszközöktől a paid eszközökig bezárólag, majd a fesztiválok indultával helyszíni aktivitást indítottunk, ahol hostesseink segítségével készíthették a fesztiválpólóikat a látogatók. Az első napokban rendkívüli tömegjeleneteknek lehettünk szemtanúi, így későbbre már előre vágott pólókkal is készültünk a nagyobb igény kiszolgálásának céljából, valamint a koncepció sikerességéből fakadóan a boltokban kapható pólókra is készítettünk „hangtag”-et, amely elvezetett a mikrosite-ra és inspirált az egyedi póló megvalósítására.
A projektet ismét az elejétől a végéig saját kézben tudhattuk, így a kreatívtól kezdve a gyártási és fejlesztési feladatokon keresztül az online és hostessprociós feladatok ellátása is a csapatunk feladata volt.
Az elkészült micrositeot különböző on és offline tartalom létrehozásával támogattuk meg, igen sikeres eredményeket elérve. Folyamatos anyagot szolgáltattunk a márka social felületeire a végtelen fotó és ötletbörzénkkel, nyereményjátékot fejlesztettünk, valamint olyan print kreatívokat készítettünk, amelyek a fesztiválaktivitásaink során számos helyen lettek elhelyezve.
Az aktivitást 2 fesztivál szezonon keresztül, 8 nagy fesztiválra vittük el, ahol hostesseink nem győzték kiszolgálni a vásárlók egyedi igényeit.