Crystallum csomagolástervezés és márkabevezetés

Kategória:

ArculattervezésCsomagolástervezésKiadványtervezésLogó tervezés

Díjak:

Packaging Of The World

Dátum:

2019

01 A projekt

Csomagolástervezés és márkabevezetés

Top of the top of the top…

Hazánk talán legelismertebb pálinka márkájával, a Márton és Lányai-val közösen terveztük meg és vezettük be Magyarország első és egyetlen, prémium felett elhelyezkedő, Ajka kristályba zárt limitált, sorszámozott pálinka kollekcióját.

Tevékenységünk a teljes folyamatot lefedte, többek közt olyanokat, mint az arculat, a logot és Crystallum csomagolástervezés, az anyagválasztás, a technológiai elődiagnosztika és prototípusgyártás, a gyártásmenedzsment, termék és image fotózás, a key visual fejlesztés és a POS anyagok létrehozása, illetve a termékbevezetés PR eseményének managelése, amit a Costes Downtown-ban tartottunk.

Az esemény alkalmából az első magyar Michelin-csillagos étterem, az azév májusban nyílt testvéréttermében, a Costes Downtownban Tischler Petra, a Costes Downtown sous chefje, Márton János főzőmester, Harmath Csaba gasztronómiai szakértő és Borbáth Gabriella pálinkaszakértő beszélgetett a fine dining és a magyar pálinkakultúra kapcsolatáról.

A meghívottaknak az esemény alkalmából különleges kóstolási élményben is részük lehetett. A rendezvényen Tischler Petra bemutatta a két ízre komponált bisztrófalatjait, amelyek kíséretében – csak és kizárólag az eseményen – lehetőség nyílt Magyarország csúcspálinkájának kóstolására is.

csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés CRYSTALLUM díszdoboz SOLID agency

A prémium termékeket felülmúló minőséget az biztosítja, hogy – a főzési folyamatot gyakorlatilag aromavadászattá fejlesztettük.

– MÁRTON JÁNOS
csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés CRYSTALLUM díszdoboz SOLID agency
csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés CRYSTALLUM díszdoboz SOLID agency

„A prémium felett elhelyezkedő kategória esetében már nem a piaci igényeknek való megfelelés a cél, hanem inkább a főzőmester egyéniségét tükrözi”

– BORBÁTH GABRIELLA
csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés CRYSTALLUM díszdoboz SOLID agency
csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés CRYSTALLUM díszdoboz SOLID agency

Tényeken alapuló csomagolásdesignt szeretnél termékednek?

Keress minket és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.

csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés CRYSTALLUM díszdoboz SOLID agency

04 Háttér

Márton János a prémium felett áll

Nálunk még ugyan nem megszokott, de külföldön rendre hoznak ki az egyes italmárkák exkluzív kiadásokat. Ezen változtatott most a Márton és lányai, amely megalkotta hazánk legdrágább pálinkáját.

A Crystallum névre keresztelt sorozatból 100 üvegben magyar kajszi barack, 100 üvegben pedig debreceni muskotályos szilva található, ezekből is az 50 fokos változat. A cégalapító Márton János elmondása szerint a legjobb részeket különítik el a főzés során. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy mondjuk az évente általuk lefőzött 300 mázsa barackból elkészült teljes mennyiség 2-4 százaléka felel meg ennek a kritériumnak. Crystallum csomagolástervezés és márkabevezetés projektje során ezeket az értékeket szerettük volna hasonló minőségben formába önteni.

csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés CRYSTALLUM díszdoboz SOLID agency
csomagolásdesign csomagolás tervezés solid marketing ügynökség kreatív ügynökség arculat arculattervezés termékbevezetés CRYSTALLUM díszdoboz

Tudtad,
hogy a terméked csomagolás designja legalább annyira fontos, mint maga a termék?

A jó csomagolás a tényekre alapozott design és a funkció kombinációja. A tényekre alapozott koncepció, az innovatív és egyedi megjelenés felkelti a vásárlóid érdeklődését és azonnal bizalmat ébreszt a terméked iránt. Mi kutatásokkal alátámasztott tények mentén, gondosan megalkotott stratégiával fejlesztjük a csomagolásod.

KERESS
MINKET

ha tények mentén alkotott, üzleti célokat szolgáló kreatív és hatékony csomagolásdesign -t szeretnél!