01 A projekt
Csomagolástervezés és márkabevezetés
Top of the top of the top…
Hazánk talán legelismertebb pálinka márkájával, a Márton és Lányai-val közösen terveztük meg és vezettük be Magyarország első és egyetlen, prémium felett elhelyezkedő, Ajka kristályba zárt limitált, sorszámozott pálinka kollekcióját.
Tevékenységünk a teljes folyamatot lefedte, többek közt olyanokat, mint az arculat, a logot és Crystallum csomagolástervezés, az anyagválasztás, a technológiai elődiagnosztika és prototípusgyártás, a gyártásmenedzsment, termék és image fotózás, a key visual fejlesztés és a POS anyagok létrehozása, illetve a termékbevezetés PR eseményének managelése, amit a Costes Downtown-ban tartottunk.
Az esemény alkalmából az első magyar Michelin-csillagos étterem, az azév májusban nyílt testvéréttermében, a Costes Downtownban Tischler Petra, a Costes Downtown sous chefje, Márton János főzőmester, Harmath Csaba gasztronómiai szakértő és Borbáth Gabriella pálinkaszakértő beszélgetett a fine dining és a magyar pálinkakultúra kapcsolatáról.
A meghívottaknak az esemény alkalmából különleges kóstolási élményben is részük lehetett. A rendezvényen Tischler Petra bemutatta a két ízre komponált bisztrófalatjait, amelyek kíséretében – csak és kizárólag az eseményen – lehetőség nyílt Magyarország csúcspálinkájának kóstolására is.
A prémium termékeket felülmúló minőséget az biztosítja, hogy – a főzési folyamatot gyakorlatilag aromavadászattá fejlesztettük.
– MÁRTON JÁNOS
„A prémium felett elhelyezkedő kategória esetében már nem a piaci igényeknek való megfelelés a cél, hanem inkább a főzőmester egyéniségét tükrözi”
– BORBÁTH GABRIELLA
Tényeken alapuló csomagolásdesignt szeretnél termékednek?
Keress minket és egyeztessünk egy ingyenes konzultációs alkalmat.
04 Háttér
Márton János a prémium felett áll
Nálunk még ugyan nem megszokott, de külföldön rendre hoznak ki az egyes italmárkák exkluzív kiadásokat. Ezen változtatott most a Márton és lányai, amely megalkotta hazánk legdrágább pálinkáját.
A Crystallum névre keresztelt sorozatból 100 üvegben magyar kajszi barack, 100 üvegben pedig debreceni muskotályos szilva található, ezekből is az 50 fokos változat. A cégalapító Márton János elmondása szerint a legjobb részeket különítik el a főzés során. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy mondjuk az évente általuk lefőzött 300 mázsa barackból elkészült teljes mennyiség 2-4 százaléka felel meg ennek a kritériumnak. Crystallum csomagolástervezés és márkabevezetés projektje során ezeket az értékeket szerettük volna hasonló minőségben formába önteni.
HASONLÓ
projektek
Tudtad,
hogy a terméked csomagolás designja legalább annyira fontos, mint maga a termék?
A jó csomagolás a tényekre alapozott design és a funkció kombinációja. A tényekre alapozott koncepció, az innovatív és egyedi megjelenés felkelti a vásárlóid érdeklődését és azonnal bizalmat ébreszt a terméked iránt. Mi kutatásokkal alátámasztott tények mentén, gondosan megalkotott stratégiával fejlesztjük a csomagolásod.
KERESS
MINKET
ha tények mentén alkotott, üzleti célokat szolgáló kreatív és hatékony csomagolásdesign -t szeretnél!