01 A projekt
Az online gardrób
A projekt célja egy olyan online szettválasztó platform fejlesztése volt, amely segítette a sí- és snowboardruházatot vásárló ügyfeleket a kényelmes és gyors vásárlási élményben. Az ügyfélközpontú megközelítés célja az volt, hogy növelje a vásárlási élményt, a vásárlás hatékonyságát és ösztönözze az a vásárlókat a teljes szett megvásárlására.
Hazánkban elsőként és nemzetközileg is az elsők közt valósítottuk meg azt az online vásárlói élményre fókuszáló innovatív koncepciót, ahol a felhasználók egy webes felület segítségével maguk állíthatták össze szettjeiket, majd a webshopon keresztül azonnal meg is rendelhették azt.
2010 óta 4 téli és 3 nyári + 2 fesztivál verzió valósult meg, számos online kampány és több rendezvényaktivitás fűződik hozzá.
02 A koncepció egyszerű
- Szettválasztó eszköz: Egy olyan virtuális szettválasztó eszközt terveztünk, amely lehetővé tette a leendő vásárlók számára, hogy összeállítsák a sí- és snowboardruházatukat a kívánt stílusban.
- Méret- és stílus útmutatók: Mivel a síelők és a snowboadosok ruházata, a klasszikus és a freestyle stílus ruházata jelentősen eltér egymástól a platform vizuálisan segítette a különböző stílusok bemutatását, amelyek ezúton is segítették a vásárlókat a számukra megfelelő termék kiválasztásában.
- Kívánságlista: Az vásárlók elmenthették a kiválasztott termékeket a kívánságlistájukra, hogy később visszatérjenek és befejezzék a vásárlást.
- Karácsonyi kívánságlista: A vásárlók megoszthatták social felületeiken a kiválasztott szettjeiket egy éves promóció keretében, hogy felhívják szeretteik figyelmét arra, hogy mit is szeretnének igazán karácsonyra.
- Vásárlásösztönzés: A platform segített abban, hogy ne csak egy nadrágban, vagy egy kabátban, hanem teljes szettben gondolkozzanak a vásárlók, ezáltal jelentős upsell hatást elérve.